PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 5 | 20--22
Tytuł artykułu

Storytelling - moda czy konieczność

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Ze względu na wysoki stopień interakcji z klientem storytelling jest ciekawym narzędziem, wartym uwagi w codziennej pracy. W ten sposób marka ma szansę stać się bliską sercu swych konsumentów, nabrać ludzkich cech. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
20--22
Opis fizyczny
Twórcy
  • Publicon Sp. z o.o.
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171230153

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.