PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2013 | nr 5 | 10--14
Tytuł artykułu

Komunikacja marketingowa kluczem do sukcesu

Autorzy
Warianty tytułu
Effectiveness and Efficiency Marketing Communication as Key of Success Firm in Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł prezentuje istotę, cele, funkcje, elementy i instrumenty komunikacji marketingowej oraz koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej. (abstrakt oryginalny)
EN
The article presents the essence, goals, functions, elements and instruments of marketing communication also conception of integrated marketing communication (IMC). (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
10--14
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
  • Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W., Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 2006.
  • Hoffman D. L., Novak T. P., Marketing in Hypermedia Computer - Mediated Environments: Conceptual Foundations, "Journal of Marketing" 1996, vol. 60, no. 3.
  • Janoś-Kresło M., Komunikacja firm usługowych, "Handel Wewnętrzny" 2006, nr 2.
  • Komunikacja marketingowa, instrumenty i metody, pod red. B. Szymoniuk, PWE, Warszawa 2006.
  • Kotier P., Marketing, Dom Wydawniczy REBIS, Poznań 2005.
  • Kotler P., Armstrong G., Principles of Marketing, Englewood Cliffs, N. J. 1989.
  • Kotier P., Armstrong G., Saunders J., Wong V., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
  • Lambin J. - J., Strategiczne zarządzanie marketingowe, WN PWN, Warszawa 2001.
  • Marketing usług. Wybrane aspekty, pod red. J. Perenca, Uniwersytet Szczeciński, Szczecin 2005.
  • Payne A., Marketing usług, PWE, Warszawa 1996.
  • Sagan A., Symbolika produktu w systemie komunikacji marketingowej. Studium teoretyczno-metodologiczne, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2003.
  • Strategie marketingowe, pod red. W. Wrzoska, PWE, Warszawa 2004.
  • Stremersch S., Tellis G. J., Strategic Bundling of Products and Prices: A New Synthesis for Marketing, "Journal of Marketing" 2002, vol. 66, no. 1.
  • Sztucki T., Encyklopedia marketingu. Definicje, zasady, metody, Placet, Warszawa 1998.
  • Watson G. H., Peter Drucker: Delivering Value to Customers, "Quality Progress" vol. 35/5, May 2002.
  • Wiktor J. W, Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, WN PWN, Warszawa 2005.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171230585

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.