PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 4 | 33--35
Tytuł artykułu

W poszukiwaniu wartości dodanej

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Historia brandowania produktów jest długa. W ostatnich latach nabrała jednak szczególnego kolorytu. Z jednej strony było to związane z możliwościami, jakie dają nowoczesne technologie, z drugiej - z dość rewolucyjnym odkryciem, że człowiek nie jest w pełni istotą rozumną, bo kierują nim głównie emocje. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
33--35
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Łódzki; Questus - Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171231933

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.