Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Zmiany w gospodarce jakie zaszły w ostatnich latach (zniesienie barier geograficznych i gospodarczych, swobodny przepływ towarów) sprawiły, że firmy działające na rynku konkurencyjnym muszą podejmować wiele działań aby zdobyć klienta. Muszą ulepszać swoją ofertę doskonaląc procesy produkcyjne, stosując nowoczesne technologie, tak aby klient wybrał właśnie produkt tej, a nie innej firmy. Klienta można przekonać do podjęcia decyzji zakupu w różny sposób: zaoferować atrakcyjną cenę, zastosować skuteczną akcję reklamową, można również eksponować markę, a także zaoferować mu certyfikowany wyrób. (fragm. tekstu)
Twórcy
autor
- Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych w Warszawie
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171232325