PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 1-2 | 152--166
Tytuł artykułu

Trendy w konsumpcji na rynku książki elektronicznej

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Consumption Trends in the E-Books Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorzy poruszają problem trendów w konsumpcji na rynku książek elektronicznych. Kluczowym ich celem jest poznanie polskiego rynku e-booków. Należy w tym miejscu wspomnieć, że jest to rynek dopiero rozwijający się w naszym kraju, dlatego też niezwykle istotne jest przeanalizowanie trendów w tym zakresie - zarówno od strony producentów, pośredników, jak i konsumentów. Analiza trendów konsumpcyjnych pozwoli również na stworzenie pewnych prognoz rozwoju tego rynku w Polsce. (abstrakt oryginalny)
EN
The primary purpose of the article that discusses trends in the consumption of e-books is to present the Polish market for these products. Considering that the market has started to develop only recently, it is very important that the consumption trends be analysed from the perspective of producers, intermediaries and consumers. Another aim of the analysis is to provide some indications as to how the Polish market may develop in the future. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
152--166
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Warszawski
Bibliografia
  • Bywalec Cz. (2010). Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny. Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck.
  • Lebert M. (2009). A Short History of eBooks. Toronto: NEF, University of Toronto.
  • New Oxford American Dictionary (2001). Oxford: Oxford University Press.
  • Project Gutenberg (1997). Newsletter of October, maj-czerwiec.
  • Raport z badania rynku sprzedaży książek, muzyki i multimediów w Polsce 2011. Warszawa: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
  • The Global eBook Market: Current Conditions & Future Projections 2012. Rüdiger Wischenbart, O'Reilly Media, Inc., styczeń.
  • Zalega T. (2007). Konsumpcja - podstawy teoretyczne. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW.
  • Zalega T. (2012). Konsumpcja. Determinanty, teorie i modele. Warszawa: PWE.
  • http://en.wikipedia.org/wiki/Microform
  • http://bit.ly/M5MuBe
  • http://blogs.smithsonianmag.com/paleofuture/2012/03/the-ipad-of-1935
  • http://www.gutenberg.org/
  • http://www.pbi.edu.pl
  • http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_rights_management
  • http://www.w3.org/TR/REC-xml/
  • http://www.the-digital-reader.com/2011/11/02/rip-mobipocket-2000-2011
  • http://empikgroup.com/o-firmie/historia/
  • http://media2.pl/internet/85938-Merlin.pl-rusza-ze-sprzedaza-e-bookow-i-audioobookow.html
  • http://bit.ly/Nn5bRC
  • http://elib.pl
  • http://www.empik.pl
  • http://www.rp.pl/artykul/638669.html
  • http://www.apple.com/environment/
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171232949

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.