PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 9 | 89--97
Tytuł artykułu

Konsumencka ocena działalności marketingowej Banku Millenium

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Consumer Assessment of the Marketing Activities of the Bank Millennium
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem niniejszej pracy jest prezentacja wyników badań identyfikacji oraz konsumenckiej oceny działań marketingowych realizowanych przez Bank Millenium. Działalność marketingowa w przypadku instytucji zaufania publicznego, jakimi są banki, pełni szczególną funkcję związaną przede wszystkim z kreowaniem wizerunku, który zachęci klientów nie tylko do skorzystania z usługi, którą dany bank oferuje, ale i skłoni do lojalności. Pomimo, iż Bank Millenium posiada bogatą ofertę produktów to klienci banku w zdecydowanej większości wykorzystują produkty, które można nazwać tradycyjnymi (konta osobiste, lokaty, pożyczki kredyty). Dla wielu klientów banku większe znaczenie ma kompleksowe działanie marketingowe w tym wizerunek, kształt oferty bankowej, jakość obsługi klienta niż sama akcja reklamowa. (abstrakt oryginalny)
EN
The aim of this paper is to present the results of research focusing on identification and client assessment of marketing activities carried out by Bank Millennium. Marketing activity in the case of public institutions, such as banks, plays a specific role associated first of all in image creation, that will encourage clients not only to use the service, which is offered by bank, but also will lead to customer loyalty. Despite the fact that Millennium Bank offers a wide range of products, the most of the clients use products that can be called traditional (as personal accounts, deposits, loans and credits). For many clients of the bank the more important is a comprehensive marketing operation including image, mix of banking offer and the quality of customer service, than the advertising activities. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
89--97
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Bibliografia
  • Grzywacz J., Marketing w działalności banku, Difin, Warszawa 2006.
  • Kotler Ph., Marketing: analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, wyd. Gebethner & Ska, Warszawa 1994.
  • Żurawik B. i W., Marketing usług finansowych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999.
  • Lipowski M., Marketing bankowy. Zarządzanie popytem i podażą usług, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2003.
  • Pluta-Olearnik M., Marketing usług bankowych, PWE, Warszawa 1999.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171233085

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.