PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 7 | 78--80
Tytuł artykułu

Dobre skutki rozmowy : informacja zwrotna jako wsparcie firmy i pracowników w Skanska CDE - studium przypadku

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wiele firm zwraca szczególną uwagę na komunikację, uznając ją za najważniejszy czynnik prawidłowego funkcjonowania. W Skanska CDE postanowiono położyć nacisk szczególnie na informację zwrotną. Tradycyjnie rozumiana komunikacja często bywa jednostronna: pracodawca komunikuje coś pracownikowi. W Skanska zaś ważne jest, aby komunikacja przebiegała obustronnie. Z całą pewnością możliwość swobodnego i odważnego komunikowania przełożonym przez pracowników informacji zwrotnej sprzyja budowaniu zespołowości i otwartości, które odgrywają niezwykle istotną rolę w kulturze korporacyjnej tej firmy. (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Numer
Strony
78--80
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171233217

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.