PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 7 | 88--91
Tytuł artykułu

Zobaczyć, zrozumieć, zareagować : empatia w rozwoju zawodowym

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
O empatii, inteligencji emocjonalnej i umiejętnościach społecznych jedni mówią, że przeszkadzają, inni, że zwiększają efektywność. Dla jednych to puste frazesy, a dla innych klucz do dobrej współpracy. Czy obrazek głaszczącego po głowie szefa jest słusznie etykietą empatycznego podejścia? Czy empatii można się nauczyć? Czy można być za bardzo empatycznym? I czym tak naprawdę jest empatia? (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Numer
Strony
88--91
Opis fizyczny
Twórcy
  • Testineo
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171233219

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.