PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 7 | 96--100
Tytuł artykułu

Poznaj samego siebie (5) : czy, kiedy i jak uczysz się efektywnie?

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wydawać by się mogło, że każdy z nas jest świadomy, jak uczyć się najbardziej efektywnie oraz jak utrzymywać i używać posiadaną już wiedzę. Niestety, w praktyce równie często można spotkać osoby wysoko samoświadome w tym obszarze, jak też i takie, które dalej mylą naukę z pamiętaniem. (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Numer
Strony
96--100
Opis fizyczny
Twórcy
  • MindSet Consulting and Development
Bibliografia
  • 1. "Brain Aging", "Newsweek", June 2010, http://www.thedailybeast.com/newsweek/2010/06/18/this-is-your-brain-aging.html
  • 2. Frank N. Demster, "The Spacing Effect: A Case Study in the Failure to Apply the Results of Psychological Research", in "American Psychologist", 1988.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171233223

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.