Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Zapasy w przedsiębiorstwie wpływają bezpośrednio na poziom obsługi klienta poprzez możliwość realizacji jego zamówienia w odpowiednim czasie lub brak tej możliwości. Chcąc właściwie kształtować relacje z klientem i utrzymywać określony poziom jego obsługi, należy przede wszystkim właściwie sterować zapasami w przedsiębiorstwie. Ponieważ czas dostawy towaru do klienta to czas potrzebny na przygotowanie towaru do wysyłki, powiększony o czas trwania transportu, towary, których powyższa reguła dotyczy, powinny się znajdować w magazynie w chwili przyjęcia zamówienia od klienta. Przy optymalizacji stanów magazynowych należy mieć na względzie uzyskanie pożądanego poziomu obsługi klienta po możliwie najniższym koszcie. W tym kontekście warto zauważyć, jaki poziom obsługi klienta jest przez przedsiębiorstwo pożądany oraz w jaki sposób go osiągnąć i utrzymać. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
85--100
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Ciesielski M., Logistyka, Terra, Poznań 2000.
- Coyle J. J., Bardi E. J., Langley Jr. C. J., Zarządzanie logistyczne, PWE, Warszawa 2002.
- Kempny D., Logistyczna obsługa klienta, PWE, Warszawa 2001 .
- Krzyżaniak S., Podstawy zarządzania zapasami w przykładach, ILiM, Poznań 2002.
- Majewski J., Informatyka dla logistyki, ILiM, Poznań 2002.
- Pfohl H.Ch., Systemy logistyczne podstawy organizacji i zarządzania, ILiM, Poznań 2001.
- Sarjusz-Wolski Z., Sterowanie zapasami w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa 2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171233781