PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 61 | 114--132
Tytuł artykułu

CRM jako narzędzie usprawnienia logistycznej obsługi klienta

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Obecne tendencje w biznesie przejawiają się w rywalizacji o względy klientów. Wymusza to na przedsiębiorstwach odejście od standardowych, dotychczas stosowanych technik zarządzania na całkiem inny rodzaj strategii, mającej na celu maksymalizowanie elastyczności elastyczności działania. Systemy CRM sprzyjają właśnie takiemu postępowaniu w walce konkurencyjnej. Dzięki stosowaniu filozofii CRM firmy są w stanie szybko reagować na wciąż zmieniające się potrzeby klientów, spełniać je przy jednoczesnym ograniczeniu kosztów działania. CRM to kompleksowa strategia biznesowa, realizowana przez całą organizację i zaprojektowana w celu optymalizacji zysków i przychodów oraz satysfakcji klienta. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
114--132
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Adamczewski P., Zintegrowane systemy informatyczne w praktyce, Mikom, Warszawa 2000.
  • CRM - czy to się opłacał 2003, http://www.crm-abc.pl.
  • CRM w ujęciu klasycznym i internetowym, http://www.crm-abc.pl.
  • Czaplicka M., Klonowska M., Systemy logistyczne zorientowane na klienta, materiały z VI Konferencji z cyklu Komputerowe Systemy Wielodostępne KSW'2000, Bydgoszcz-Ciechocinek 2000.
  • Czaplicka M, Klonowska M., Systemy logistyczne zorientowane na klienta, materiały z VII Konferencji z cyklu Komputerowe Systemy Wielodostępne KSW'2001, Bydgoszcz-Ciechocinek 2001
  • Dobrzyński M. D., Poziom obsługi klienta w zarządzaniu łańcuchem dostaw, Wydawnictwo Politechniki Białostockiej, Białystok 2004.
  • Dychę J., CRM. Relacje z klientami, Helion, Gliwice 2002.
  • Informatyka ekonomiczna, red. E. Niedzielska, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2003.
  • Grybalow M., Ile aspiracji przedsiębiorcy, tyle satysfakcji klientów, CXO z marca 2004 .
  • Januszewski A., Zarządzanie z wykorzystaniem technologii informacyjnych, Infoman 2000, nr 11.
  • Konowrocka D., Przez kiosk do konsumenta, Computerworld z 24 lutego 2004.
  • Logistyka on-line, red. K. Rutkowski, PWE, Warszawa 2002.
  • Mity i fakty związane z Data Mining w CRM, 2003, http://www.crm-abc.pl.
  • Mazur A., Mazur D., Jak wdrożyć CRM w małej i średniej firmie, MADAR, Zabrze 2004.
  • Newell F., Lojalność.com, IFC PRESS, Kraków 2002.
  • Nowoczesne technologie w zarządzaniu, red. E. Niedzielska, H. Dudycz, M. Dyczkowski, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2002.
  • Sviokla J., Wong A., Złudny potencjał bicza, CXO z września 2003.
  • Todman C, Projektowanie hurtowni danych, Zarządzanie kontaktami z klientami (CRM), WNT, Warszawa 2003
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171233801

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.