PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 2 | 98--111
Tytuł artykułu

Oczekiwania studentów wobec studiów magisterskich z dziedziny zarządzania a stopień ich zaspokojenia na przykładzie Wydziału Zarządzania UW

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Niniejsza praca ma za zadanie dostarczenie informacji na temat opinii studentów o Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. W tym celu przeprowadzono analizę badań identyfikujących najważniejsze czynniki brane pod uwagę przez maturzystów przy podejmowaniu decyzji o wyborze uczelni oraz dokonano analizy mocnych i słabych stron Wydziału Zarządzania. Powyższe informacje zestawiono z opiniami, jakie studenci obecnie wyrażają na temat ocenianych elementów. Scharakteryzowano także grupy studentów, które wypowiadają się najmniej i najbardziej pochlebnie o Wydziale oraz zaprezentowano ranking popularności specjalizacji kształcenia. Wyniki przedstawiono z podziałem na rodzaj studiów, oddzielnie dla studiów magisterskich pięcioletnich oraz magisterskich uzupełniających dwuletnich. (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Numer
Strony
98--111
Opis fizyczny
Twórcy
  • Solvaj Business School; Universite Libre de Bruxelles
Bibliografia
  • Aczel A.D. 2002. Statystyka w zarządzaniu, Warszawa: PWN.
  • Ignatczyk W., Chromińska M. 2004. Statystyka. Teoria i zastosowanie, Poznań: WSB.
  • Łapiński W. 2005. Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego w ocenie studentów ostatnich dwóch lat studiów magisterskich - wyniki badań, Warszawa - praca magisterska WZUW.
  • Łapiński W. 2003. Raport z działalności promocyjnej UW w szkołach średnich w roku akademickim 2002/2003, Warszawa: BIiP UW.
  • Łapiński W. i inni 2004. Plan marketingowy dla DSM, Warszawa: praca zaliczeniowa WZ UW.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171234557

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.