PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 105 Finanse w niestabilnym otoczeniu - dylematy i wyzwania : bankowość | 155--163
Tytuł artykułu

Zmiany w postrzeganiu marketingu w bankowości

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Changes in the Perception of Marketing in Banking
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Marketing, także ten bankowy, jest sferą działalności gospodarczej, która przesuwa punkt uwagi menedżerów na zmiany dokonujące się na całościowo widzianym rynku. Można formułować różne cele, jakie można stawiać działalności marketingowej. Ich konkretna treść jest uzależniona od indywidualnego oglądu sytuacji i swoistych uwarunkowań decyzyjnych. (fragment tekstu)
EN
Competition forced the employees of the banks know the rules of marketing. Have its methods to the requirements of the Polish market of bank services. Caused the change in his perception in banking. The most important became aggressive advertising in the media. It is in Polish conditions basis of success in the market. Its purpose is to highlight the advertised offer on the background of competition. (original abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
  • J. Hartmann: Widzialna ręka rynku. Filozofia marketingu. Wydawnictwo Aureus, Kraków 2010, s. 10-13.
  • M. Capiga: Bankowość. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice 2008, s. 287.
  • W. Grzegorczyk: Strategie marketingowe banków. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1996, s. 66-67.
  • M. Capiga: Kapitał klienta banku. Biblioteka Bankowca, Twigger, Warszawa 2005, s. 52.
  • E. Kulińska-Sadłocha, G. Kotliński: Internet jako narzędzie kształtowania świadomości zrównoważonego rozwoju społęczno-gospodarczego. W: Społeczeństwo sieci. Gospodarka sieciowa w Europie Środkowej i Wschodniej. Red. S. Patrycki. Wydawnictwo KUL, Lublin 2011, s. 527-528.
  • D. Kaznowski: Nowy marketing. VFP Communications, Warszawa 2008, s. 58.
  • A.M. Wiśniewska, K. Liczmańska: Wykorzystanie postaci jako instrumentu perswazji w reklamie. W: Rocznikach ekonomicznych Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Wydawnictwo KPSW w Bydgoszczy. Zeszyt nr 4, Bydgoszcz 2011, s. 133-152.
  • B. i W. Żurawik: Marketing usług finansowych. Wydawnictowo Naukowe PWN, Warszawa 1999, s. 17.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171237107

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.