Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Menager Opinions about the Owned Rights in Decision-Making Marketing Area
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł stanowi syntetyczne sprawozdanie z przeprowadzonych badań nt. "Identyfikacja i ocena poziomu samodzielności decyzyjnej menedżerów w zakresie funkcji marketingowej". Głównym zamiarem było poznanie opinii menedżerów ds. marketingu piastujących najwyższe szczeble w hierarchii zarządczej przedsiębiorstwa w takich kwestiach jak: lokalizacja elementów składowych funkcji marketingowej w strukturze podmiotów gospodarczych, aktualny zakres uprawnień decyzyjnych menedżerów w obszarze marketingu. (abstrakt oryginalny)
This article makes synthetic report about done researches with titled "Identification and estimation of decision-making independence's level among managers in marketing function area". The main intention was recognition opinion of marketing managers, which hold the top levels in management hierarchy in enterprises in following questions: location of constituent elements of marketing function in enterprise's structurepresent scope of manager decision -making rights in marketing area. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
213--224
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Witelona w Legnicy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171237165