Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
The Formation of Distribution Politics in Commerce Enterprise with Using the Indicators of Effectiveness and Efficiency
Języki publikacji
Abstrakty
Opracowanie podnosi aktualną problematykę skuteczności i efektywności działań marketingowych, omawianą na przykładzie działalności dystrybucyjnej przykładowego przedsiębiorstwa. Wykorzystując dostępne instrumenty analityczne w postaci wskaźników marketingowych, dokonano oceny skuteczności i efektywności dystrybucji przedsiębiorstwa wielozakładowego. Szczególną uwagę zwrócono na filie, które były skuteczne w swoich działaniach oraz efektywne. Implikacją tej oceny jest możliwość adaptacji skutecznej i efektywnej strategii do oddziałów bez oczekiwanych wyników, ewentualnie inspiracja do zmiany w realizowanym programie dystrybucji. (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Numer
Strony
231--237
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Społeczna w Ostrołęce
autor
- Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Społeczna w Ostrołęce
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171237237