PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 11 | 56--62
Tytuł artykułu

Konsumencka ocena wartości świadczenia

Warianty tytułu
Consumers' Valuation of a Service
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wycena wartości świadczenia jest tradycyjną procedurą ekonomiczną stosowaną po stronie podażowej rynku i realizowaną z wykorzystaniem szeregu metod, głównie odwołujących się do kosztów. Jednak dla sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa niezbędne jest poznanie szacunku tej wartości po stronie konsumenta Taka wycena ma charakter subiektywny i bazuje często na czynnikach niezależnych od przedsiębiorstwa. (abstrakt oryginalny)
EN
The valuation of a service is the traditional economic procedure used on the supply side of the market and implemented with the use of several methods, mainly referring to the cost. But for success of the company it is necessary to know the value of the service from the perspective of the consumer. Such a valuation is subjective and often based on factors beyond the control of the company. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
56--62
Opis fizyczny
Twórcy
  • Akademia Finansów w Warszawie; Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie
Bibliografia
  • 1. Altkom Jerzy (Red ), Podstawy marketingu, Instytut Marketingu, Kraków 2004.
  • 2. Begg David, Fischer Stanley, Dornbusch Rudiger, Mikroekonomia, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2000.
  • 3. Dembiński Paweł, Gospodarka rynkowa dla każdego, Editions Spotkania, Warszawa 1982.
  • 4. Hanna Nassim, Dodge M. Robert, Kształtowanie cen. Strategie i procedury, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1997.
  • 5. Karasiewicz Grzegorz, Marketingowe strategie cen, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1997
  • 6. Kobylec Andrzej, Kryk Barbara, Maniak Grażyna, Zelek Aneta, Mikroekonomia. Zasady gry rynkowej, Archiwum Państwowe w Szczecinie, Szczecin 1999.
  • 7. Marciniak Stefan (Red ), Makro- i mikroekonomia. Podstawowe problemy, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005.
  • 8. Michalski Eugeniusz, Marketing. Podręcznik akademicki, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003.
  • 9. Mruk Henryk, Pisarczyk Bogna, Sojki Bogdan, Szulce Halina, Podstawy marketingu, Akademia Ekonomiczna, Poznań 1999.
  • 10. Ojrzanowski Bronisław, Mikroekonomia, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1996.
  • 11. Rekowski Marek, Mikroekonomia, Wrokopa Sp. z o.o., Poznań 2005.
  • 12. Samuelson Paul A., Nordhaus William D., Ekonomia, tom 2, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002.
  • 13. Sullivan Malcom, Adcock Dennis, Marketing w handlu detalicznym. Sprzedaż, obsługa klienta, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003.
  • 14. Wawrzynek Jerzy, Metody opisu i wnioskowania statystycznego, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 2007.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171237259

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.