Warianty tytułu
Model for Sustainable Business in Strategy for Business Value Growth
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł przedstawia miejsce i rolę zrównoważenia działań strategicznych i taktyczno-operacyjnych w przyjętym, trwałym modelu biznesu przedsiębiorstwa opartym na czynnikach kreacji i wzrostu wartości i odpowiedzialnego biznesu. Artykuł ponadto prezentuje kluczowe założenia zrównoważonej strategii wzrostu wartości przedsiębiorstwa opartej na założeniach społecznej odpowiedzialności biznesu. (abstrakt oryginalny)
The article describes the place and the role of sustainable strategic and tactical-operating actions in the accepted, durable model of the business based on factors of: creation and increasing the value, and responsible business. Moreover, the article is introducing crucial assumptions for sustainable enterprise value growth strategy based on corporate social responsibility. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
3--9
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Bibliografia
- 1.W. M.Grudzewski, I. K.Hejduk, A. Sankowska, M. Wańtuchowicz, Sustainability w biznesie czyli przedsiębiorstwo przyszłości, zmiany paradygmatów i koncepcji zarządzania, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2010.
- 2.C. Kidd, The evolution of sustainability. Journal of Agricultural&Environmental Ethics, Nr(1):1992.
- 3.G. Svenson, G. Wood, M. Callaghan, A corporate model of sustainable business practices: An ethical perspective, Journal of World Business 45, (2010).
- 4.A. Jabłoński, Modele biznesu w sektorach pojawiających się i schyłkowych, Tworzenie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa opartej na jakości i kryteriach ekologicznych, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza, 2008.
- 5.M. J. Epstein, A. R. Buhovac, Solving the sustainability implementation challenge, Organisational Dynamics, 39, 2010.
- 6.N. Z. Abidin, Ch. L. Pasquire, Revolutionize value management: A mode towards sustainability, International Journal of Project Management 25, 2007.
- 7.A. Jabłoński, Modele zrównoważonego biznesu a koncepcja VBM oraz CSR, Przedsiębiorstwo Przyszłości, Kwartalnik Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej, Nr 2 (3) kwiecień 2010.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171238267