PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 113 Systemy inteligencji biznesowej jako przedmiot badań ekonomicznych | 327--339
Tytuł artykułu

Bariery i czynniki rozwoju elektronicznych form kształcenia

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Barriers and Development Factors of Electronic Forms of Education
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem opracowania jest pogłębienie wiedzy o e-learningu, ukazanie pozytywnych i negatywnych cech tej formy kształcenia oraz opinii studentów w tym zakresie, opracowanych na podstawie badań przeprowadzonych w latach 2010-2011 w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. (fragment tekstu)
EN
Observed in recent years rapid development of communication, computers and IT technologies contributed to rise of the blended learning and e-learning. Growing popularity of these new forms of education makes it possible to move learning into new level. It is possible to open education to new groups of people who are not able to participate traditional classes. Education can be made globally, with no time and geographical limits. The main aim of this article is to deepen the knowledge about e-learning, its advantages and disadvantages and present students opinions about this form of education based on research made at the University of Information Technology and Management in Rzeszow. (original abstract)
Twórcy
autor
  • Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
Bibliografia
  • Bednarek J., Lubina E.: Kształcenie na odległość: podstawy dydaktyki. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008.
  • Betlej P.: E-learning w organizacji zajęć i opinii studentów - studium przypadku. "E-mentor" 2009, nr 1 (28).
  • Betlej P.: Skuteczność tradycyjnych i elektronicznych form kształcenia w zakresie przedmiotów ekonomicznych - wyniki badań. "E-mentor" 2011, nr 5 (42).
  • Pluta-Olearnik M.: Rozwój usług edukacyjnych w erze społeczeństwa informacyjnego. PWE, Warszawa 2006.
  • Kendall Horton W.: Designing Web-based Training: How to Teach Anyone Anything Anywhere Anytime. John Wiley & Sons, New York 2000.
  • Meger Z.: Czynniki afektywne w zdalnej edukacji. "E-mentor" 2008, nr 3 (25).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171238387

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.