PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 119 Turystyka na obszarach miejskich : uwarunkowania rozwoju, narzędzia promocji | 141--152
Tytuł artykułu

Oficjalne portale miast w procesie promowania turystyki miejskiej

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Official Portals of Cities in Process of Promotion of City Tourism
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Obszar badawczy tego opracowania jest zawężony tylko do drugiego wymiaru promowania turystyki miejskiej, tj. kształtowania wizerunku miasta jako obszaru recepcji turystycznej. Opisane w artykule wyniki badań dotyczą jednego narzędzia stosowanego w procesie kształtowania wizerunku miasta i promowania turystyki miejskiej, a mianowicie oficjalnego portalu miasta. Szczegółowym celem badania jest analiza zakresu działań promocyjno-wizerunkowych prowadzonych przez oficjalne portale dużych miast polskich poprzez ich obecność w mediach społecznościowych.(fragment tekstu)
EN
Official city portals in the process of promoting urban tourism creating a positive city image is one of the dimensions in the process of promoting urban tourism. One of the instruments applied in this process is an official city portal. The research results presented in this paper show an imbalanced level of promotional activities undertaken by Polish large cities' portals. High overall quality of an official city portal is not correlated with high quality of its sites for tourists, whereas high quality of these sites is not correlated in most cases with the activity of the portal in social media. (original abstract)
Twórcy
  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
  • C.M. Law: Urban Tourism. The Visitor Economy and the Growth of Large Cities. Continuum, London 2002, s. 11.
  • A. Fyall, B. Garrod: Tourism Marketing. A Collaborative Approach. Channel View Publications, Bristol 2005.
  • G. Shaw, A.M. Williams: Critical Issues in Tourism. A Geographical Perspective. Blackwell Publishers, Oxford 2002, s. 84.
  • Ph. Kotler, D.H. Haider, I. Rein: Marketing Places. Attracting Investment, Industry, and Tourism to Cities, States, and Nations. Free Press, New York 1993, s. 35-36.
  • H. Keiser: Tourism Development. Oxford University Press, Cape Town 2003, s. 348.
  • M. Selby: Understanding Urban Tourism. Image, Culture and Experience. LB. Tauris & Co, London 2004, s. 17.
  • A. Podlaski: Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media, Wydawnictwo Helion, Gliwice, 2011, s. 7.
  • M. Castells: The Informational City: Information Technology, Economic Restructuring, and the Urban Regional Process. Blackwell Publishers, Oxford 1989, s. 146.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171238837

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.