Warianty tytułu
Perception of a Dairy Company by the Selected Market Segments
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule szczegółowo zdefiniowano pojęcie wizerunku przedsiębiorstwa, jak również czynników na niego wpływających. Na podstawie przeprowadzonych badań ankietowych określono różnicę w postrzeganiu czynników wpływających na wizerunek przedsiębiorstwa mleczarskiego wśród wyodrębnionych pod względem kryterium wieku segmentów rynku. Na wizerunek przedsiębiorstwa mleczarskiego w opiniach respondentów w wieku 18-35 lat najbardziej wpływały elementy w postaci informacji nieobligatoryjnych zamieszczanych przede wszystkim na opakowaniach produktów mleczarskich, zaś dla ankietowanych w wieku 36 lat i powyżej wpływ miały przede wszystkim elementy związane z atrakcyjnością sensoryczną produktu. (abstrakt oryginalny)
The article is aimed at defining the image of a company as well as its representing factors. On the ground of the results of empiric research, the difference in perception of the image of a dairy company is presented from the final purchasers' point of view; the age of the respondents was taken into consideration. According to the respondents aged 18-35, the image is created by non-obligatory information presented first and foremost on the packaging of the product. According to the respondents aged 36 and more, the image is mostly influenced by sensory attractiveness of the product. (original abstract)
Twórcy
autor
- Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Bibliografia
- Altkorn J. (2002), Kształtowanie rynkowego wizerunku firmy, Wydawnictwo AE w Krakowie, Kraków.
- Analiza czynnikowa jako metoda redukcji danych (2009), http://www.statsoft.p1/textbook/stfacan.html
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171240355