PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | nr 4 | 99--118
Tytuł artykułu

Selected Determinants of the Public Radio Management in the Econometrical Aspect

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
The article focuses on the study on the public radio management determinants. It mentions that media are a system of complex organisms placed in elaborate multi-level systems and subsystems which require encompassing in organizational guidelines. It adds that software engineer Maciej Mrozowski sees these guidelines with two subsystems such as political and economical. It says that the use of modeling as the means to examine the media wherein it presents a simple representation of reality.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
99--118
Opis fizyczny
Bibliografia
  • Bednarczyk M.: Organizacje publiczne. Zarządzanie konkurencyjnością. Wydawnictwo Naukowe PWN, Kraków 2001.
  • Bertalanffy L. von: The Theory of Open Systems in Physics and Biology. "Sience" 1950, No. 111.
  • Cieślak M.: Prognozowanie gospodarcze. Metody i zastosowania. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2004.
  • Dobek-Ostrowska B.: Nauka o komunikowaniu. Podstawowe orientacje teoretyczne. Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 2001.
  • Dobek-Ostrowska B.: Podstawy komunikowania społecznego. Astrum, Wrocław 2004.
  • Goban-Klas T.: Media i komunikowanie. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Kraków 2000.
  • Hanusik K., Łangowska U.: Modelowanie ekonometryczne procesów społeczno-ekonomicznych. Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, Opole 1994.
  • Krzyżanowski L.: Podstawy nauk o organizacji i zarządzaniu. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1992.
  • Leavit H.J.: Applied Organization Change in Industry: Structural, Technical and Human Approaches. In: Handbook of Organization. Chicago 1965.
  • McQuail D.: McQuail's Mass Communication Theory. 5th Edition. Sage Publications, London 2005.
  • Mrozowski M.: Media masowe. Władza, rozrywka i biznes. Aspra Jr, Warszawa 2001.
  • Nierenberg B.: Media publiczne - państwo, społeczeństwo, rynek (próba ujęcia teoretycznego). W: Media elektroniczne w procesie komunikacji. Red. M. Duczmal, B. Nierenberg. Wydawnictwo WSZiA, Opole 2005.
  • Nierenberg B.: Publiczne przedsiębiorstwo medialne. Determinanty, systemy, modele. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2007.
  • Piotrowski W.: Organizacje i zarządzanie - kierunki, koncepcje, punkty widzenia. W: Zarządzanie. Teoria i praktyka. Red. A.K. Koźmiński, W. Piotrowski. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2004.
  • Sokołowska S.: Organizacje i zarządzanie. Ujęcie teoretyczne. Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, Opole 2000.
  • Strahl D., Sobczak E., Markowska M., Bal-Domańska B.: Modelowanie ekonometryczne z Excelem. Materiały pomocnicze do laboratoriów z ekonometrią. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2004.
  • Styś A., Styś S.: Współczesne koncepcje zarządzania marketingowego w sferze usług. W: Marketing usług. Red. A. Styś. PWE, Wrocław 2003.
  • Thompson J.B.: Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów. Astrum, Wrocław 2001.
  • Welfe W., Welfe A.: Ekonometria stosowana. PWE, Warszawa 2004.
  • Zarządzanie. Teoria i praktyka. Red. A.K. Koźmińskie, W. Piotrowski. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2004.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171242019

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.