PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 18 | 215--227
Tytuł artykułu

Znaczenie Internetu w komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Meaning of the Internet in the Marketing Communication of Self-Government Units
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jednym z kanałów komunikacyjnych jest Internet. Obecnie władze samorządowe rosną w siłę właśnie dzięki komunikowaniu się,dyskusjom i zrozumieniu wzajemnych potrzeb.Jednostki samorządu terytorialnego w ramach usprawnienia swoich działań oraz częściej wykorzystują różnorodne narzędzia w sieci.Jest ich coraz więcej, w artykule zasygnalizowano tylko niektóre. Samorządy tworzą portale i dzięki temu medium dążą między innymi do usprawnienia procesu obsługi interesantów,na przykład mieszkańców (elektroniczne formularze), inwestorów ,obniżają koszty funkcjonowania niektórych działów czy departamentów , budują pozytywny wizerunek wśród swoich odbiorców, dostarczają informacji o regionie i swojej ofercie.(fragment tekstu)
EN
In the article issues of using the Internet in the marketing communication of self-government units were brought up.A role of this medium was emphasizet as well as they ponited at chosen forms. In twenty-four hours of the information society self-government bodies cannot because limit thieir action only for placing the information on web pages.A many-sided communication with recipients is important.(original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • N.Kirov, Co internet zmienia w relacjach między firmą a otoczeniem?,"Master of Business Administration"2004,No 4(69),s.11-12.
  • E.Zeman-Miszewska,Kreowanie konkurencyjności regionów przez samorządy terytorialne , w:Marketing terytorialny:możliwości aplikacji , kierunki rozwoju,red.H.Szulce , M.Florek , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań 2005, s.135
  • Ph.Kotler,Marketing,Dom Wydawniczy Rebis,Poznań 2005,s.573.
  • Kompendium wiedzy o marketingu, red H.Mruk,B.Pilarczyk,Wyd.Naukowe PWN, Warszawa 2006,s.21
  • B.Pilarczyk,Komunikacja jako element marketingu,w:H.Mruk,Komunikowanie się w biznesie , Akademia Ekonomiczna w Poznaniu,Poznań 2002,s.7
  • Komunikacja marketingowa,red.M.Rydel,ODiDK Sp.z o.o., Gdańsk 2001,s.20
  • A.Szromnik,Marketing terytorialny.Miasto i region na rynku, Wolters Kluwer Polska,Kraków 2007,s.32-34.
  • K.Walsh,Marketing In Local Government,Longman,London 1989.
  • T.Domański,Marketing terytorialny-wybrane aspekty praktyczne, w:Marketing terytorialny.Strategiczne wyzwania dla miast i regionów , Centrum Badań i Studiów Francuskich Uniwersytetu Łódzkiego, red.T.Domański,Łódź 1997,s.21.
  • J.Blythe,Komunikacja marketingowa,PWE,Warszawa 2002,s.14.
  • M.Pańkowska,Relationship Marketing,"Marketing i Kierowanie" 1999 , nr 2,s.40.
  • Internet w marketingu,red.A.Bajdak,PWE,Warszawa 2003,s.14.
  • T.Smoleń,Wady internetowego marketingu,"Marketing w Praktyce"1997,nr 4,s.50-52.
  • A.Smalec,Witryna internetowa i poczta e-mailowa-narzędzia komunikacji gminy z jej odbiorcami,w:Marketing przyszłości.Trendy.Strategie.Instrumenty.W kierunku zintegrowanej komunikacji marketingowej,red.G.Rosa,A.Smalec, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 473,Ekonomiczne Problemy Usług nr 12,t.II,Szczecin 2007,s.214-219.
  • T.Maciejowski,Firma w Internecie.Budowanie przewagi konkurencyjnej,Oficyna Ekonomiczna,Kraków 2004,s.85.
  • Obroń się przed spamem!, przegląd programów antyspamowych"Internet Standard"2001,nr 5.
  • .A.Smalec,Wykorzystywanie społeczności internetowych w komunikacji marketingowej,w:Marketing przyszłości.Trendy.Strategie.Instrumenty. Zachowania podmiotów na konkurencyjnym rynku,red.G.Rosa,A.Smalec,L.Gracz,Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 595,Ekonomiczne Problemy Usług nr 55,Szczecin 2010,s.579-588.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171242979

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.