Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Celem niniejszego opracowania jest określenie czynników towarzyszących nabywaniu żywności ekologicznej przez konsumentów. Badanie ankietowe, jakie przeprowadzono na grupie 100 respondentów z powiatu bielskiego, dotyczyło szerszego zakresu przedmiotowego (...), jednakże na potrzeby tego artykułu zostały wykorzystane jedynie wyniki odnoszące się do zachowań konsumentów na rynku żywności ekologicznej. W badaniach przyjęto, że próba badawcza w liczbie 100 respondentów jednego powiatu to wystarczająca ilość przy badaniu ankietowym. (...) Na podstawie przeprowadzonego badania potwierdzony zostaje fakt, że żywność ekologiczna w Polsce nie zyskała zbytniej popularności. Tylko 38% badanych kupuje żywność ekologiczną z pełnym przekonaniem. (fragment tekstu)
Rocznik
Strony
174--184
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Gutkowska K., Żakowska-Biemans S. : Rynek żywności ekologicznej w Polsce i w krajach Unii Europejskiej. Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2003.
- Łuczka-Bakuła W. : Rynek żywności ekologicznej. PWE, Warszawa 2007.
- Raport z badań firmy AC Nielsen Czech Republic "Shopper Trends 2008 / Nakupni zvyklosti a preference 2008 Bio produkty".
- www.ec.europa.eu [15.04.2009].
- www.enviport.cz [15.04.2009].
- www.press.nuernbergmesse.de [31.10.2008].
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171243215