PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | Warsztaty doktoranckie' 10. Zarządzanie - Finanse - Ekonomia | 316--326
Tytuł artykułu

Reklama a postępowanie konsumenta na rynku (wyniki badań)

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Współczesny konsument poszukuje produktów nowoczesnych, spełniających wymagania i oczekiwania, a przede wszystkim takich, które będą wynikały z jego stylu życia, stanu fizjologicznego czy statusu społecznego. Za koniecznością przeprowadzania tego typu badań przemawia zatem możliwość wykorzystania pozyskanych wyników w praktyce gospodarczej. Celem badania była próba określenia samego mechanizmu oddziaływania reklamy na nabywcze zachowania wybranej grupy konsumentów, pozyskania informacji na temat stosunku respondentów do poszczególnych rodzajów reklam, poznanie ich preferencji względem wyróżnionych środków przekazu, jak również analiza odbioru reklamy ze względu na płeć respondentów. (fragment tekstu)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171243423

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.