PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 27 | 325--334
Tytuł artykułu

Kreowanie wizerunku turystycznego za pomocą internetu na przykładzie wybranych miast Polski

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Image Consulting Tourism Through the Internet on the Example of Same polish Cities
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest ukazanie rozwijających się, internetowych form promocji. Kreowanie wizerunku miast w Polsce zaczyna być istotnym narzędziem do wywołania zainteresowania odbiorców. W artykule autorka skupiła się na nowej formie promocji w Internecie, jaką jest wirtualny spacer po mieście. Popularność kreowania wizerunku poprzez opisaną formę jest coraz większa w większości dużych miast w Polsce. ( abstrakt oryginalny)
EN
The article is aimed to showing developing Internet's forms of the promotion. Process of creating the image of the cities in Poland, has started to be essential way of tourist's interesting. In the article the author focused on new form of Internet's promotion, witch is The Virtual Walk example. Popularity of image creating with described form is higher in the most of major cities in Poland. (original abstract)
Słowa kluczowe
PL
EN
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • Podstawy marketingu. Problemy na dziś i jutro, red. J. Perenc, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2008, s. 248.
  • S. Bosiacki, J. Sikora, Podstawy marketingu w turystyce, PWE, Warszawa 1997, s. 170, za: A. Pawlacz, Promocja produktu turystycznego. Turystka miejska, Difin, Warszawa 2008, s. 37.
  • Podstawy marketingu...., op. cit., s. 248.
  • P. Gister, Internet, W ydawnictwo N aukowo-Techniczne, Warszawa, 1995, s . 5 2, z a: M. Nalazek, Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym, Difin, Warszawa 2010, s. 13.
  • M. Nalazek, op. cit., s. 18.
  • Internet w marketingu, red. A. Bajdak, PWE, Warszawa 2003, s. 14, za: M. Nalazek, op.cit., s. 28.
  • A. Sznajder, Marketing wirtualny, wyd. 2., Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002, s. 81, za: M. Nalazek, op.cit., s. 28.
  • M. Nalazek, op.cit., s. 49.
  • Ph. Kotler, Marketing, Rebis, Poznań 2005, s. 50.
  • M. Zdon-Korzeniowska, Jak kształtować regionalne produkty turystyczne? Teoria i praktyka, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2009, s. 72.
  • Ph. Kotler, D.H. Haider, I. Rein, Marketing Places - Attracting Investment, Industry and Tourism to Cities, States and Nations, The Free Press New York 1993, s. 97, za: M. Zdon-Korzeniowska, op.cit., s. 74.
  • M. Jedlińska, Możliwości wykorzystania public relations w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa turystycznego, w: gospodarka turystyczna. Wybrane zagadnienia jej funkcjonowania,Prace Naukowe AE we Wrocławiu nr 878, Wrocław 2008, s. 40, za: M. Zdon-Korzeniowska, op.cit. s. 73.
  • M. Florek, Podstawy marketingu terytorialnego, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2007, s. 98.
  • A. Oleksiuk, Marketing usług turystycznych, Difin, Warszawa 2007, s. 275.
  • B. Kielecka, Rola public relations w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa, w: Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Media w kreowaniu wizerunku, red. G. Rosa, A. Smalec, Wydawnictwo Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2005, s. 277.
  • M. Nalazek, op.cit., s. 26-27.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171244021

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.