PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 88 Gospodarka elektroniczna: wyzwania rozwojowe. T. 2 | 425--433
Tytuł artykułu

Komunikacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego a społeczeństwo informacyjne

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Local Government Marketing Communications and the Information Society
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Koncepcja marketingu terytorialnego oznacza aktywność podmiotów, ukierunkowaną na rozpoznanie, kreowanie i zaspokojenie potrzeb oraz oczekiwań różnych odbiorców. Społeczeństwo informacyjne wymaga odpowiednio funkcjonującego systemu informacyjnego administracji publicznej. Jednostki samorządu terytorialnego wchodzą w liczne interakcje z otoczeniem, środowiskiem, w którym funkcjonują. Związki te różnią się w zależności od tego, jaki wpływ poszczególne elementy środowiska wywierają na organizacje. Wymagana jest odpowiednia komunikacja marketingowa oraz właściwy dobór kanałów komunikacyjnych. Społeczeństwo informacyjne traktuje informację jak kluczowy zasób lub towar, którego wartość zależna jest od szybkości przekazywania i sprawności zarządzania. Aby skuteczniej dotrzeć do odbiorców, warto sięgnąć po różnorodne formy komunikacji przy wykorzystaniu Internetu.(fragment tekstu)
EN
The article raises issues concerning the use of forms of marketing communications by local authorities through the Internet. Due to the development of information society need to change the way government dialogue with the environment. It is important to e-mail and website, as well as more interactive, such as instant messaging or social networking sites.(original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • 1. Akademia samorządowego wizerunku, red. D. Tworzydło, Wyd. Infor, Warszawa 2005.
  • 2. Kosieliński S., Klient-nasz pan, http://www.publicstandard.pl/artykuly/ 59705/Klient..nasz.Pan..html.
  • 3. Kożuch B., Zarządzanie publiczne w teorii i praktyce polskich organizacji, Wyd. Placet, Warszawa 2004, s. 184.
  • 4. OnLine Availability on Public Services: How is Europe progressing? Web Based Survey on Electronic Public Services Report of the 5th Measurement, Cap Gemini for European Commission 2005.
  • 5. Penc J., Strategie zarządzania. Perspektywiczne myślenie, systemowe działanie, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1994.
  • 6. Proponowane kierunki rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce do 2020 r., Ministerstwo Nauki i Informatyzacji, Warszawa 2004.
  • 7. Smalec A., Witryna internetowa i poczta e-mailowa-narzędzia komunikacji gminy z jej odbiorcami, w: Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. W kierunku zintegrowanej komunikacji marketingowej, red. G. Rosa, A. Smalec, Zeszyty Naukowe US nr 473, Ekonomiczne Problemy Usług nr 12, tom II, Wydawnictwo Naukowe US, Szczecin 2007.
  • 8. http://www.aleksandrowkujawski.pl/asp/pl_start.asp?typ=13&sub=5&menu=6&strona=1.
  • 9. http://secondlife.com/whatis/.
  • 10. http://www.kazmierz.pl/asp/pl_start.asp?typ=4&menu=22&strona=1.
  • 11. http://www.krzyzanowice.pl/multimedia/e_kartka.html.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171244035

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.