PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 237 | 211--220
Tytuł artykułu

Ograniczenia rozwoju handlu elektronicznego produktami żywnościowymi

Autorzy
Warianty tytułu
Limitations of Development of E-Commerce of Food Products
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł dotyczy ograniczeń rozwoju handlu elektronicznego produktami żywnościowymi. Uwaga została skoncentrowana na problematyce handlu detalicznego. Opisano rodzaje ograniczeń w handlu elektronicznym produktami żywnościowymi. W tym kontekście zwrócono szczególną uwagę na ograniczenia związane z zachowaniami konsumentów. Następnie przedstawiono perspektywy rozwoju handlu elektronicznego produktami żywnościowymi. (abstrakt oryginalny)
EN
The article concerns limitations of development of e-commerce of food products. The article concerns problems of retail trade. It describes kinds of limitations of development of e-commerce of food products. In this context, special attention was focus on consumers' behaviours. The next part of the article analyses possibilities of development of e-commerce of food products. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
211--220
Opis fizyczny
Twórcy
  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
  • Domański, T., Bryła, P., 2010, Marketing produktów żywnościowych, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
  • Fitch, D., 2004, Measuring Convenience'. Scots' Perceptions of Local Food and Retail Provision, International Journal of Retail & Distribution Management, vol. 32, no. 2.
  • Gao, J., 2005, E-Commerce Issues in Australian Manufacturing: A Newspaper Medium Perspective, Journal of Electronic Commerce in Organizations, vol. 3, no. 4.
  • GUS, 2012, Społeczeństwo informacyjne w Polsce. Wyniki badań statystycznych z lat 2007-2011, Urząd Statystyczny w Szczecinie, Informacje i Opracowania Statystyczne, Warszawa,http://www.stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/nts_spolecz_inform_w_polsce_2007-2011.pdf [dostęp: 26.06.2012],
  • Hackney, R., Grant, K., Birtwistle, G., 2006, The UK Grocery Business: Towards a Sustainable Model for Virtual Markets, International Journal of Retail & Distribution Management, vol. 34, no. 4/5.
  • Hand, Ch., Dall'Olmo Riley, F., Harris, P., Singh, J., Rettie, R., 2009, Online Grocery Shopping: the Influence of Situational Factors, European Journal of Marketing, vol. 43, no. 9/10.
  • Hansen, T., 2005, Consumer Adoption of Online Grocery Buying: a Discriminant Analysis, International Journal of Retail & Distribution Management, vol. 33, no. 2.
  • Lim, H., Widdows, R., Hooker, N.H., 2009, Web Content Analysis of e-grocery Retailers: a Longitudinal Study, International Journal of Retail & Distribution Management, vol. 37, no. 10.
  • Łukasik, P., 2008, Marketing w handlu detalicznym produktami spożywczymi. Wybrane aspekty zachowań nabywców, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin.
  • Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Dz.U., nr 22, poz. 271 z późn. zm.
  • Wilson-Jeanselme, M., Reynolds, J., 2006, Understanding Shoppers' Expectations of Online Grocery Retailing, International Journal of Retail & Distribution Management, vol. 34, no. 7.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171244087

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.