Warianty tytułu
Analysis the Most Important Barriers of Selling Food in the Internet (based on the results of group interview)
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule zostały przeanalizowane najistotniejsze bariery sprzedaży żywności w internecie przedstawione z punktu widzenia młodych konsumentów (18-29 lat). Przytoczone zostały wyniki badania preferencji polskich konsumentów niekupujących obecnie przez internet, a także utrudnienia, z którymi powinni walczyć przedsiębiorcy, jeżeli chcą sprzedawać swoje produkty w tym nowoczesnym kanale dystrybucji. (abstrakt oryginalny)
The article analyzes the most important food sales barriers in the Internet presented from the viewpoint of young consumers (18-29 years). The results of test preferences the Polish consumers who are not currently buying over the Internet are presented, as well as the difficulties with which the entrepreneurs must fight if they want to sell their products in this modem distribution channel. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
232--239
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
- Jaciow, M., Wolny, R., 2011, Polski e-konsument. Typologia. Zachowania., Helion, Gliwice.
- Jarosz, P. (red.), 2010, Badanie polskich sklepów internetowych i konsumentów, E-Handel Polska.
- Kabalski, P., 2001, Rachunkowość w zarządzaniu cenami transferowymi, Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr, Gdańsk.
- Kosicka-Gębska, M., Tul-Krzyszczuk, A., Gębski J., 2011, Handel detaliczny żywnością w Polsce, Wydawnictwo SGGW, Warszawa.
- Mazurkiewicz, P., 2012a, Giganci handlu idą do Internetu, www.ekonomia24.pl [dostęp: 15.06.2012],
- Mazurkiewicz, P., 2012b, Na zakupy spożywcze coraz częściej do sieci, Rzeczpospolita 14 stycznia.
- Rzeczpospolita, 2012, Zakupy w sieci - dodatek specjalny, 26 kwietnia.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171244145