PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 74 Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: marketing w działalności podmiotów rynkowych | 267--277
Tytuł artykułu

Rozwój e-commerce w obszarze polskiego rynku ubezpieczeń gospodarczych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
E-commerce Development in the Polish Economic Insurance Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Podstawowymi celami artykułu jest przedstawienie sposobów angażowania się firm sektora ubezpieczeń gospodarczych Polsce w działalność e-commerce, dokonanie oceny istniejącej sytuacji w tym względzie oraz zaproponowanie koncepcji wdrażania i rozwijania handlu elektronicznego przez firmy ubezpieczeniowe funkcjonujące na rynku polskim, możliwie najpełniej uwzględniającej wymagania rynku i sprzyjającej uzyskiwaniu pozytywnych efektów z tym związanych. (abstrakt oryginalny)
EN
The main aim of the paper is describing the basic ways of Polish insurance companies' engagement in e-commerce; evaluating the existing situations regarding this matter; and proposing a concept of e-commerce implementation and development by insurance companies functioning on Polish market with the best possible fulfillment of market requirements and conducive to obtaining the positive effects of it.(original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • Usługi w teorii ekonomii, w: Współczesna ekonomika usług, red. S. Flejterski, A. Panasiuk, J. Perenc, G. Rosa, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2005,s.36
  • B. F. Kubiak, Strategia informatyzacji współczesnej organizacji, Wyd. Akwila, Gdańsk 2003, s. 42).
  • M. Kaczała, E-biznes w zakładach ubezpieczeń działających na rynku polskim - wyniki badań, w: Znaczenie Internetu dla zakładów ubezpieczeń działających na polskim rynku, Materiały ogólnopolskiego seminarium naukowego, Katedra Ubezpieczeń AE w Poznaniu, Poznań 18 maj 2004
  • J. Handschke, M. Kaczała, Badania empiryczne - wykorzystanie Internetu w zakładach ubezpieczeń w Polsce: Założenia badań, w: Internet w działalności ubezpieczeniowej w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem dystrybucji, red. J. Handschke, Katedra Ubezpieczeń AE w Poznaniu, Poznań 2004, s. 176-177)
  • W. Grzywacz, Polityka społeczno-gospodarcza, PTE Oeconomicus, Szczecin 2003, s. 61
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171244159

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.