Czasopismo
2011
|
nr 74 Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: marketing w działalności podmiotów rynkowych
|
267--277
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
E-commerce Development in the Polish Economic Insurance Market
Języki publikacji
Abstrakty
Podstawowymi celami artykułu jest przedstawienie sposobów angażowania się firm sektora ubezpieczeń gospodarczych Polsce w działalność e-commerce, dokonanie oceny istniejącej sytuacji w tym względzie oraz zaproponowanie koncepcji wdrażania i rozwijania handlu elektronicznego przez firmy ubezpieczeniowe funkcjonujące na rynku polskim, możliwie najpełniej uwzględniającej wymagania rynku i sprzyjającej uzyskiwaniu pozytywnych efektów z tym związanych. (abstrakt oryginalny)
The main aim of the paper is describing the basic ways of Polish insurance companies' engagement in e-commerce; evaluating the existing situations regarding this matter; and proposing a concept of e-commerce implementation and development by insurance companies functioning on Polish market with the best possible fulfillment of market requirements and conducive to obtaining the positive effects of it.(original abstract)
Rocznik
Strony
267--277
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
- Usługi w teorii ekonomii, w: Współczesna ekonomika usług, red. S. Flejterski, A. Panasiuk, J. Perenc, G. Rosa, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2005,s.36
- B. F. Kubiak, Strategia informatyzacji współczesnej organizacji, Wyd. Akwila, Gdańsk 2003, s. 42).
- M. Kaczała, E-biznes w zakładach ubezpieczeń działających na rynku polskim - wyniki badań, w: Znaczenie Internetu dla zakładów ubezpieczeń działających na polskim rynku, Materiały ogólnopolskiego seminarium naukowego, Katedra Ubezpieczeń AE w Poznaniu, Poznań 18 maj 2004
- J. Handschke, M. Kaczała, Badania empiryczne - wykorzystanie Internetu w zakładach ubezpieczeń w Polsce: Założenia badań, w: Internet w działalności ubezpieczeniowej w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem dystrybucji, red. J. Handschke, Katedra Ubezpieczeń AE w Poznaniu, Poznań 2004, s. 176-177)
- W. Grzywacz, Polityka społeczno-gospodarcza, PTE Oeconomicus, Szczecin 2003, s. 61
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171244159