PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 68 Drogi dochodzenia do społeczeństwa informacyjnego : stan obecny, perspektywy rozwoju i ograniczenia. T. 2 | 674--681
Tytuł artykułu

Wykorzystanie technologii informatycznych w komunikacji marketingowej

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Using Information Technologies in Marketing Communications
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wzrastające potrzeby i wymagania klientów, coraz większa świadomość ekonomiczna i informatyczna oraz nasilająca się konkurencja powodują, że informacja, będąca produktem technologii informatycznych, stanowi konieczny warunek osiągania pozacenowej przewagi konkurencyjnej. (tekst z oryginału)
EN
This article introduces the problem of the marketing communications in electronic systems. The aim of marketing communication is to establish a long-wave/long-term and personal relationships between customer and organization. The knowledge about customers, their preferences, habits and personality is indispensable for an effective management.(original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • Jain D.C., Maesincee S., Kotler Ph.: Marketing nie stoi w miejscu, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 2002.
  • Mruk H. (red.): Komunikowanie się w biznesie, Wydawnictwo AE w Poznaniu,Poznań 2002.
  • Rosa G.: Komunikacja marketingowa, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2005.
  • Stasieńko J.: System informatyczny wspomagający zarządzanie relacjami z klientami, http://kis.pwszchelm.pl/publikacje/V/Stasienko.pdf
  • Szwarc N.: Od masowej komunikacji marketingowej po personalizację w e-marketingu, http://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/35/id/762
  • Szymoniuk B. (red.): Komunikacja marketingowa. Instrumenty i metody, Wydawnictwo PWE, Warszawa 2006.
  • Tiwana A.: Przewodnik po zarządzaniu wiedzą. E-biznes i zastosowania CRM, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171244567

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.