PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 46 | 271--282
Tytuł artykułu

Udział w półce marek własnych-efekt pauperyzacji społecznej i/lub strategia budowania lojalności klientów

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Contribution in the Own Brand Shelf - The Efect of Socialpau-Perization and/or Strategy of Creating the Loyalty of Cus-Tomers24
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omawia się udział w półce produktów oznaczonych markami własnymi z uwagi na kategorie produktów, typy sklepów, sieci. Podaje się ceny marek własnych vs ceny produktów markowych. Wskazuje się na zależności pomiędzy promocjami w sieci a końcówkami regałów i lokalizacją produktów w sklepach. Podejmuje się próbę diagnozy determinantów dynamiki wzrostu marek własnych wśród produktów FMCG.(abstrakt oryginalny)
EN
In the paper Author describes the contribution in the shelves of products marked by own brands taking into account the categories of products, types of shops, trading networks. There are prices of own brands vs prices of brand products listed. The autor indicates the relations between promotions in the network towards endings of shelfes and location of products in the shop. The Author is trying to make a diagnosis of determinants of the growth own brands dynamics among other FMCG products. (original abstract)
Twórcy
  • Politechnika Częstochowska
Bibliografia
  • Andrejkovič M, Hajduová Z., Šrotovné a jeho význam pre ekonomiku. W: Ekonomická krize - výzva pro regiony: zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie INPROFORUM, České Budejovice, 5. - 6. 11. 2009. - České Budejovice: Ekonomická fakulta Jihočeské univerzity v Českých Budejoviciach, 2009.
  • Kosson G., W stronę Waldenu. W: Marketing w praktyce, nr 9. 2010.
  • Kowanda C., Gdzie my, gdzie oni. W: Polityka, nr 44(2780), 30. 10.2010, s. 41,42.
  • Kowanda C., Gdzie my, gdzie oni. W: Polityka, nr 44(2780), 30. 10.2010.
  • Krot K., Glińska E., Decyzje zakupowe klientów trzeciego wieku w świetle badań jakościowych. W: Marketing i rynek, nr 2, luty 2011.
  • Maciejewski G., Polski konsument wobec ryzyka nieudanego zakupu. W: Marketing i rynek, , nr 2. 2011.
  • Nalazek A., Kto się nie chce starzeć. W: Marketing w praktyce, nr 03 (157), marzec 2011, s. 68, 70.
  • Ossowski J.Cz., Zatrudnienie a wzrost gospodarczy w teorii i w rzeczywistości gospodarki polskiej. W: Przegląd Statystyczny. R.I. VII- Zeszyt 1. 2010, s.50.
  • Raport Strategiczny FMCG, 2010., materiały wewnętrzne.
  • Raport Strategiczny FMCG, 2010, materiały wewnętrzne.
  • Sieńkowska E., Między siecią a półką. W: Marketing w praktyce, nr 01 (155), styczeń 2011.
  • Solska J., Ceny wystrzeliły. W: Polityka, nr 9 (2796), 26 luty 2011.
  • Turek I., Charactristics of Franchise Enterprises As Network Organization, Annales Universitatis Apulensis. Series Oeconomica Vol.2 nr 9, 2007.
  • Turek I., The Analysis of Applying Franchising as a Development Strategy in the Banking Sector, W: Financial Management in Risk and Uncertainty Conditions, Joint work ed.by A. Zachorowska, D. Wielgórka, Wyd. PCz, Częstochowa, 2009.
  • Wieczorkiewicz R., Marki własne czy wspólne? - debata rynkowa. Za: www.portalspozywczy.pl/handel/marki-wlasne-czy wspolne-debata-rynkowa.
  • www.fmarket.pl.
  • www.franczyzawpolsce.pl/aktualnosci.
  • www.potralspozywczy.pl.
  • www.portalspozywczy.pl/handel/wiadomosci/sieci-handlowe.
  • www.portalspozywczy.pl/handel/wiadomosci.
  • www.portalspozywczy.pl/handel/marki-wlasne.
  • www. research-pmr.com Marki własne w Polsce - wybrane wyniki badania, 11.2009.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171244913

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.