Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
As Recipient Community Marketing Communications Units of Local Government
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule poruszono problematykę roli społeczności internetowych w komunikacji marketingowej, stosowanej przez jednostki samorządu terytorialnego. W dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego samorządy muszą sięgać również po medium, jakim jest Internet, korzystając nie tylko z komunikacji jednostronnej, na przykład stron WWW, ale także z wielostronnej. Odbiorca komunikacji, jaką jest społeczność internetowa, ma coraz większe znaczenie, bowiem użytkownicy Internetu zaspokajają różnorodne potrzeby komunikacyjne i informacyjne. W środowisku tym muszą odnaleźć się także samorządy.(abstrakt oryginalny)
The article addresses the issue of the role of social networks in marketing communications used by local governments. In today's information society governments must also reach the medium of the Internet. They also need to use not only of unilateral communication, that is, for example, web site, but the use of multilateral communication. The recipient of communication, which is the online community has become increasingly important, because Internet users meet the diverse needs of communication and information. In this environment, they must find their place and local government. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
159--171
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
- H. Rheingold, The virtual community, http://www.well.com/~hlr/vcbook/.
- T. Smektała, Public relations w Internecie, Wydawnictwo Astrum, Wrocław 2006, s. 148.
- P. Wallace, Psychologia Internetu, Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2005.
- Szerzej A. Ben-Ze'ev, Miłość w sieci. Internet i emocje, Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2005.
- http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dlaczego-polacy-korzystaja-z- serwisow-spolecznosciowych
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171245367