PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 26 | 645--652
Tytuł artykułu

Wpływ dopłat do nowych aut w Niemczech na sytuację polskich przedsiębiorstw motoryzacyjnych w czasie kryzysu finansowego

Warianty tytułu
Impact of Germanys Additional Financing New Yehicle Sector Upon the Polish Yehicle Copmanies During the Financial Crisis
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W czasie kryzysu finansowego rynek motoryzacyjny na całym świecie borykał się z wieloma problemami. W wyniku czego rządy niektórych państw wprowadziły programy, które miały na celu ratowanie rodzimych rynków samochodowych. Niemiecki system dopłat do nowych samochodów okazał się bodźcem pobudzającym nie tylko popyt sąsiadów, ale również nasz rodzimy rynek motoryzacyjny. W artykule dokonano próby pokazania rozmiaru i wpływu tego zjawiska.(abstrakt oryginalny)
EN
During the financial crisis yehicle markets all over the world have been meeting numerous problems. This resuUed in some governments' decisions to introduce programs meant to support national yehicle markets. German system of additional financing new yehicles appeared to be not only a stimulus influencing demand of the neighbors, but it also stimulated our yehicle market. This work undertakes an attempt to present the size and influence of this effect.(original abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • Kublik A., Amerykańska motoryzacja idzie na dno, Gazeta.pl z 5.ll.2008r.
  • Miszkin R: Ekonomika pieniądza, bankowości i rynków finansowych. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002.
  • Pytlos C:. Sprzedaż aut w USA najniższa od 15 lat, "Dziennik" z 3.10.2008, r.
  • Raport Dealer Samar-wrzesień 2009, www.samar.pl.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171247107

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.