Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Etykieta biznesu jest ważnym elementem kreowania wizerunku człowieka, a tym samym firmy czy instytucji. Na wizerunek wpływa nie tylko sam wygląd, ale w dużej mierze zachowanie, sposób komunikacji z otoczeniem. W przypadku popełnianych błędów ocena bywa negatywna, a przyczyna takiej oceny może być nieuświadamiana, jeśli poziom wiedzy z tego zakresu jest zbyt niski. W public relations etykieta jest niedoceniana i niewykorzystana lub wykorzystana niewłaściwie. Spowodowane jest to nastawieniem samych zainteresowanych oraz trudnością wprowadzania jej zasad w życie. A tylko wtedy mają sens, kiedy stosowane są zawsze, a nie jedynie wtedy, kiedy przynoszą korzyści.(fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
94--104
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- The Protocol School of Poland in Warszawa, Poland
Bibliografia
- Covey S.: Siedem nawyków skutecznego działania. Dom Wydawniczy REBIS, Poznań 2003.
- Lepa A. Bp: Świat manipulacji. Częstochowa 2007.
- Tokarz M.: Argumentacja, perswazja, manipulacja. Wykłady z teorii komunikacji. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2006.
- Visser M.: The Rituals of Dinner. Penguin Books, 1995.
- Krąpiec M.A.: Rozważania o wychowaniu. Fundacja Servire Veritati IEN, Lublin 2010.
- Kamińska-Radomska I.: Dress Code. "CHIC - Luxury Lifestyle Magazine" 2009, nr 4.
- Kamińska-Radomska I.: Styl biznesmena. "CHIC - Luxury Lifestyle Magazine" 2010, nr 6.
- ^Cialdini R.: Wywieranie wpływu na ludzi. GWP, Gdańsk 1999.
- Kamińska-Radomska I.: Zasady etykiety biznesu w procesie edukacji współczesnego człowieka. W: Ku odpowiedzialności za edukację (między wolnością a zniewoleniem). Zeszyty Naukowe PWSZ 2010, nr 5.
- Kamińska-Radomska I.: Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji. Studio EMKA, Warszawa 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171247357