PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 25 | 669--682
Tytuł artykułu

Analiza rynku fundamentem zarządzania marketingowego przedsiębiorstwem górniczym

Autorzy
Warianty tytułu
Rule of Marketing Research in Build of Marketing Management for Mines in Poland
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W referacie przedstawiono propozycję metodyki i wyniki badań marketingowych na polskim rynku odbiorców węgla kamiennego, których prowadzenie może pomóc określić przedsiębiorstwu górniczemu regionalną mapę rynku, stanowiąc podstawę jego planowania strategicznego. Bazując na tym założeniu, dzięki prowadzeniu analizy w sektorze energetyki i ciepłownictwa, a także odbiorców indywidualnych oraz budowaniu na ich podstawie trendów rozwojowych na najbliższe lata,określono główne kierunki rozwoju marketingowego firm górniczych w Polsce.(abstrakt oryginalny)
EN
This paper presents study of possibilities for enforcement relationship marketing idea with marketing researches system for coal mines in Poland. Based on these marketing researches in plants and heating plants sector and individual costumers sector (and theirs development trends) authors shoved principal courses for marketing development of coal mines in Poland.(original abstract)
Twórcy
  • AGH Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Bibliografia
  • Bogacz P.: Możliwości wykorzystania marketingu relacyjnego w tworzeniu przewagi konkurencyjnej producenta węgla kamiennego w sektorze odbiorców indywidualnych, Materiały konferencji:Szkoła Eksploatacji Podziemnej, Sympozja i Konferencje nr 74, Wyd. IGSMiE PAN, Kraków 2009.
  • Buńczyk A., Daniluk A.: Ciepłownictwo w Polsce - charakterystyka przedsiębiorstw koncesjonowanych,Biuletyn URE nr 6, Warszawa 2002.
  • Cheverton P.: Zarządzanie kluczowymi klientami, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2001.
  • Churchill G.A.: Badania marketingowe, Wyd. PWN, Warszawa 2002.
  • Dubiński J.: Węgiel kamienny - paliwo z przyszłością w światowej gospodarce, Materiały konferencji: Szkoła Eksploatacji Podziemnej, Sympozja i Konferencje nr 64, Wyd. IGSMiE PAN,Kraków 2005.
  • Mruk H.: Analiza rynku, Wyd. PWE, Warszawa 2005.
  • Okulski M.: Koncesjonowana energetyka w Polsce w roku 2008, www.ure.gov.pl.
  • Topolski J.: Historia Polski, Wyd. Poznańskie, Poznań 2004.
  • www.stat.gov.pl.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171247975

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.