PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 6 | 40--47
Tytuł artykułu

Konkurencja na rynku soli w Polsce

Warianty tytułu
Competition on the Salt Market in Poland
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Na rynku soli w Polsce istnieje nadwyżka podaży soli nad popytem. W związku z tym, mimo że sól jest wyrobem jednorodnym, na rynku tym istnieje silna konkurencja między producentami i konfekcjonerami. Chcąc utrzymać swoją dotychczasową pozycję na tym rynku przedsiębiorstwa będą musiały w sposób dokładny i szczegółowy monitorować wielkość produkcji i sprzedaży soli, by móc dostosowac się do zmiennego otoczenia i konkurencji panującej na tym rynku. (abstrakt oryginalny)
EN
In the Polish salt market, supply is higher than demand. In consequence, manufactures and confectioners strongly compete although salt is a homogeneous article. To maintain their market share the enterprises will have to monitor their size of production and sales precisely and in every detail to adjust changing conditions and competition which exist in this market. (original abstract)
Słowa kluczowe
PL
EN
Rocznik
Numer
Strony
40--47
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171250127

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.