PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 36 | 147--153
Tytuł artykułu

Identyfikacja organizacji wirtualnej na przykładzie przedsiębiorstwa turystycznego

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Narastająca burzliwość otoczenia wymusza szybkie zmiany, dostosowujące przedsiębiorstwa do nowych warunków. Jednym ze sposobów, pozwalających firmie szybko reagować na turbulencje otoczenia, jest zwiększenie stopnia wirtualności organizacji. Być może jest to warunek sine qua non ich przetrwania w przyszłości. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
147--153
Opis fizyczny
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
  • Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
  • Byrne J.A., Brandt R., The Virtual Corporation, "Business Week" 1993, no. 2.
  • Olejczyk K., Organizacja wirtualna przedsiębiorstwa turystycznego, rozprawa doktorska, praca niepublikowana, Wrocław 2002.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171251959

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.