PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 2(80) | 32--37
Tytuł artykułu

Koncepcja marki na rynku nieruchomości

Warianty tytułu
Branding in the Real Estate Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest uzasadnienie adekwatności koncepcji marki nieruchomości przy uwzględnieniu warunków na rynku nieruchomości, trendów społecznych oraz aktualnej teorii marketingu. Artykuł przedstawia propozycję definicji i wstępnej systematyki dla marki nieruchomości. Ponadto artykuł podejmuje próbę wskazania istoty zarządzania marką nieruchomości oraz identyfikacji kluczowych korzyści wynikających z zastosowania koncepcji marki dla głównych interesariuszy. (abstrakt oryginalny)
EN
The aim of the article is to substantiate the relevance of branding concepts to the real estate, considering the current real estate market conditions, social trends as well as the modern marketing theory. The paper proposes how to define a real estate brand and offers preliminary systematics. An attempt is made to indicate the substance of the real estate brand management as well as to identify the key stakeholders' advantages of employing brand concept to real estate. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
32--37
Opis fizyczny
Twórcy
  • Konsultant ds. komunikacji, zarządzania marką i public relations
Bibliografia
  • Aaker D. A., Building strong Brands, New York: Free Press 1996.
  • Chernatony L. de, From brand vision to brand evaluation: the strategic process of growing and strengthening brands, Oxford: Butterworth-Heinemann 2006.
  • Hellmann K.-U., Soziologie der Marke, Frankfurt/ M.: Suhrkamp 2003.
  • Kall, J., Silna marka. Istota i kreowanie, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. Warszawa 2001.
  • Kapferer J.-N., Strategie brand management: creating and sustaining brand equity long term, 4. ed. London: Kogan Page 2008.
  • Sirgy J. M., Self-Concept in Consumer Behaviour: A critical Review, Journal of Consumer Research, Vol. 9, 1982, s. 287-300.
  • Swanepoel S., Real Estate Trends Report, Norwalk: RIS Media 2007.
  • Szablewski A., Tuzimek R. (red.), Wycena i zarządzanie wartością firmy, Poltext, Warszawa 2005.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171252559

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.