Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule podjęto refleksję nad istotą marketingu relacyjnego na tle klasycznej teorii marketingu. Celem artykułu jest przedstawienie zasadniczych różnic występujących w podejściu tradycyjnym i relacyjnym marketingu. Wskazano różne sytuacje na rynku i spróbowano sklasyfikować relacje pomiędzy uczestnikami gry rynkowej. Zwrócono również uwagę na istniejące możliwości zastosowania strategii, umożliwiających zdobycie przewagi konkurencyjnej w zależności od przyjętego rodzaju współpracy i pozycji w relacji. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
119--130
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Gummesson E., Total Relationship Marketing, Butterworth-Heinemann, 1999.
- Otto J., Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie, Wyd. C.H. Beck, Warszawa 2001.
- Payne A., Christopher M., Relationship Marketing for Competitive Advantage, Butterworth-Heinemann, wstęp.
- Storbacka K., Lehtinen J., Sztuka budowania trwałych związków z klientami, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171252763