PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 34 | 119--130
Tytuł artykułu

Istota i specyfika marketingu relacyjnego jako koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule podjęto refleksję nad istotą marketingu relacyjnego na tle klasycznej teorii marketingu. Celem artykułu jest przedstawienie zasadniczych różnic występujących w podejściu tradycyjnym i relacyjnym marketingu. Wskazano różne sytuacje na rynku i spróbowano sklasyfikować relacje pomiędzy uczestnikami gry rynkowej. Zwrócono również uwagę na istniejące możliwości zastosowania strategii, umożliwiających zdobycie przewagi konkurencyjnej w zależności od przyjętego rodzaju współpracy i pozycji w relacji. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
119--130
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Gummesson E., Total Relationship Marketing, Butterworth-Heinemann, 1999.
  • Otto J., Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie, Wyd. C.H. Beck, Warszawa 2001.
  • Payne A., Christopher M., Relationship Marketing for Competitive Advantage, Butterworth-Heinemann, wstęp.
  • Storbacka K., Lehtinen J., Sztuka budowania trwałych związków z klientami, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171252763

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.