PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 249 | 40--48
Tytuł artykułu

Klasyfikacja narzędzi komunikowania wewnętrznego - nowe propozycje

Autorzy
Warianty tytułu
Classsification of Internal Communication Tools : New Proposals
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł jest teoretycznym studium na temat klasyfikacji narzędzi komunikowania wewnętrznego. Autor podsumowuje istniejące próby klasyfikacji tych narzędzi i uzupełnia je o propozycje własnych kryteriów klasyfikacji. (abstrakt oryginalny)
EN
This article is a theoretical study of the classification of mass communication tools. The author sums up the attempts at classifying these tools made to date and supplements them with his own proposals of classification criteria. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
40--48
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
  • Center, A.H., Jackson, P., Smith, S., Stansberry, F.R., 2008, Public Relations Practices: Managerial Case Studies and Problems, Pearson, New York.
  • Cutlip, S.M., Center, A.H., Broom, G.M., 2000, Effective Public Relations, Pearson Education.
  • Filarski, K., 2004, Komunikowanie w organizacj, Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem, Warszawa.
  • Krawulski, J., 2000, Public relations - wybrane zagadnienia, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań.
  • Rozwadowska, B., 2002, Public relations - Teoria, praktyka, perspektyw, Studio EMKA, Warszawa.
  • Scholes, E., 1997, Gower Handbook of Internal Communication, Gower Publishing Ltd, Aldershot.
  • Smith, L., Mounter, P., 2005, Effective Internal Communication, Kogan Page, London.
  • Szymańska, A., 2004, Public relations w systemie zintegrowanej komunikacji rynkowej, UNIMEX, Wrocław.
  • Tarczydło, B., 2009, Wewnętrzne public relations przedsiębiorstwa, wybrane przykłady, w: Tworzydło, D., Chmielewski, T. (red.), Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki, WSIZ, Rzeszów, s. 191.
  • Trębecki, J., 2008, Internal Relations, w: Olędzki J. (red.), Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, s. 117.
  • Trębecki, J., 2012, Konwergencja obszarów komunikowania wewnętrznego, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań.
  • Wojcik, K., 2011, Public relations, wiarygodny dialog z otoczeniem, Placet, Warszawa.
  • Zerfass, A., Moreno, A., Tench, R., Vercic, D., Verhoeven, P., 2012, European Communication Monitor 2011, Trends in Communication Management, Euprera/University of Leipzig, Brussels.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171253305

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.