Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule zostaną zaprezentowane wybrane koncepcje zarządzania jakością, stosowane przez współczesne przedsiębiorstwa w celu usprawnienia całokształtu procesów związanych z uzyskaniem i utrzymaniem wysokiego poziomu świadczonych usług. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
- Dahlgaard J. J., Kristensen K., Kanji G. K., Podstawy zarządzania jakością, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008.
- Hamrol A., Mantura W, Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka, PWN, Warszawa 2011.
- Hamrol A., Zarządzanie jakością z przykładami, PWN, Warszawa 2008.
- Imai M., Kaizen. Klucz do konkurencyjnego sukcesu Japonii, MT Biznes, Warszawa 2007.
- Kolman R., Kwalitologia. Wiedza o różnych dziedzinach jakości, Wyd. Placet, Warszawa 2009.
- Skrzypek A., Kultura kaizen i jej wpływ na doskonalenie zarządzania, "Organizacja i Zarządzanie", nr 3(15)/2011.
- Thompson J.R., Koronacki J., Nieckuła J., Techniki zarządzania jakością od Shewharta do metody Six Sigma, Akademicka Oficyna Wydawnicza Exit, Warszawa 2005.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171254947