Czasopismo
2011
|
Wiedza i komunikacja w innowacyjnych organizacjach
|
437--445
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Celem opracowania jest zwrócenie uwagi na pewne specyficzne cechy wiedzy jako zasobu (dobra), determinujące procesy zarządzania tym zasobem. Nie sposób tu wyczerpująco przedstawić wszystkich właściwości wiedzy, godnych uwagi. Toteż ograniczono się jedynie do wybranych kwestii: do interpretacji znaczenia tego terminu, do przedstawienia wybranych własności wiedzy jako obiektu badawczego oraz kilku jej cech jakościowych.(fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
437--445
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
- Ashby W.R.: An Introduction to Cybernetics. Chapman and Hall LTD, London 1957
- Bocheński J.M.: Współczesne metody myślenia. Wydawnictwo "W drodze", Poznań 1992
- Davenport T.H., Prusak L.: Working Knowledge: How Organisations Manage What They Know. Harvard Business School Press, Boston-Massachusetts 2000
- Goodman N.: Jak tworzymy świat. Fundacja ALETHELA, Warszawa 1997
- Kisielnicki J.: Metody badania zapotrzebowania na informacje. W: Informacyjne problemy planowania. Red. W. Maciejewski. PWE, Warszawa 1982
- Popper K.R.: Wiedza obiektywna. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002
- Russel B.: Human Knowledge - Its Scope and Limits. George Allen and Unwin Ltd., London 1948
- Stefanowicz B.: Informacja. Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2010
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171255739