PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | Wiedza i komunikacja w innowacyjnych organizacjach | 437--445
Tytuł artykułu

Cechy wiedzy

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem opracowania jest zwrócenie uwagi na pewne specyficzne cechy wiedzy jako zasobu (dobra), determinujące procesy zarządzania tym zasobem. Nie sposób tu wyczerpująco przedstawić wszystkich właściwości wiedzy, godnych uwagi. Toteż ograniczono się jedynie do wybranych kwestii: do interpretacji znaczenia tego terminu, do przedstawienia wybranych własności wiedzy jako obiektu badawczego oraz kilku jej cech jakościowych.(fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Twórcy
  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
  • Ashby W.R.: An Introduction to Cybernetics. Chapman and Hall LTD, London 1957
  • Bocheński J.M.: Współczesne metody myślenia. Wydawnictwo "W drodze", Poznań 1992
  • Davenport T.H., Prusak L.: Working Knowledge: How Organisations Manage What They Know. Harvard Business School Press, Boston-Massachusetts 2000
  • Goodman N.: Jak tworzymy świat. Fundacja ALETHELA, Warszawa 1997
  • Kisielnicki J.: Metody badania zapotrzebowania na informacje. W: Informacyjne problemy planowania. Red. W. Maciejewski. PWE, Warszawa 1982
  • Popper K.R.: Wiedza obiektywna. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002
  • Russel B.: Human Knowledge - Its Scope and Limits. George Allen and Unwin Ltd., London 1948
  • Stefanowicz B.: Informacja. Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2010
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171255739

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.