PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 157 Wykorzystanie nowych mediów w public relations | 123--132
Tytuł artykułu

Efekty budowania wizerunku marki poprzez serwisy społecznościowe - badanie opinii internautów pokolenia y

Autorzy
Warianty tytułu
The Effects of Brand Building through Social Networking Sites - eneration Y Survey
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest analiza i ocena skutków wejścia w relację na profilu firmowym marki (stania się fanem danej marki) przez internautę z pokolenia Y. Aby zrealizować powyższy cel, autor przeprowadził badania wśród użytkowników serwisu Facebook.com w wieku 18-32 lata. (fragment tekstu)
EN
Social networking sites, in addition to the standard features of communication between members of the community, are also another channel to build brand image and shaping consumer buying behavior. SNSs allow the establishment of the so-called company profiles, enabling a continuous and interactive dialogue with customers or potential customers. This paper presents an analysis and assessment of the effects of becoming a fan of the brand by the person of generation Y in the light of empirical research.(original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
  • Brzozowska M., Znaczenie marketingu społecznościowego w komunikacji marketingowej firmy z młodymi użytkownikami Internetu - prezentacja wyników badań, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu nr 209, Poznań 2011.
  • Czekańska-Mirek B., O potrzebie rozwijania kompetencji komunikacyjnej u absolwentów pokolenia Y, w: Kompetencje absolwentów studiów ekonomicznych. Perspektywa nauki i biznesu, red. K. Jędralska, J. Bernais, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Katowice 2011.
  • Kaznowski D., Nowy marketing w Internecie, Difin, Warszawa 2007.
  • Lipiec P., Sosna Ł., Jak stworzyć najlepszy BLOG WordPress 2.0, MIKOM, Warszawa 2007.
  • Podlaski A., Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media, Helion, Gliwice 2011.
  • Boyd D.M., Ellison N., Social network sites: Definition, history, and scholarship, "Journal of Computer-Mediated Communication" 2007, No. 13, http://jcmc.indiana.edu/vol13/ issue1/boyd.ellison.html.
  • Filiciak M. i in., Młodzi i media. Nowe media a uczestnictwo w kulturze, SWPS 2010, http://bi.gazeta.pl/im/8/7593/m7593998.pdf.
  • G. Raszkowska, Podejrzany świat marketingu, "Rzeczpospolita", http://www.ekonomia24.pl/ artykul/706160,738132-Marketing-i-etyka-w-biznesie.html, dostęp: 23.10.2011.
  • Sieńkowska E., Pokolenie Y - śmierć tradycyjnej reklamy?, http://blog.momentum.pl/ 2009/05/22/pokolenie-y-smierc-tradycyjnej-reklamy/, dostęp: 22.05.2009.
  • Szywalski W., Własna strona na Facebooku. Jak założyć fan page, 15.07.2011, http://blog.megafoni.pl/wlasna-strona-na-facebooku-jak-zalozyc-fan-page/.
  • Uba A., Facebook marketing. jak zbudować profil marki, 2010, Raport Media Społecznościowe, Agencja interaktywnie.com, http://www.slideshare.net/martynasz/interaktywnieraport- mediaspolecznosciowe?src=related_normal&rel=7859602.
  • Ułan G., Czas tradycyjnych forów internetowych już nie powróci?, http://antyweb.pl/ czas-tradycyjnych-forow-internetowych-juz-nie-powroci/, dostęp: 6.01.2012.
  • Wądołowska K., Feliksiak M., Nudzą, drażnią, dezinformują - Polacy o reklamach, CBOS, 2011, Kom. nr 4428, http://www.cbos.pl/SPISKOM.POL/2011/K_016_ 11.PDF.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171258657

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.