PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 3(23) | 73--96
Tytuł artykułu

Konkurencja jako czynnik podwyższania jakości usług sanatoryjnych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Competition as a Factor of the Quality Improvement of Sanatorium Services
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem pracy jest próba dokonania analizy znaczenia konkurencji w doskonaleniu usług sanatoryjnych na przykładzie Ośrodka Rehabilitacyjno-Wypoczynkowego "Holtur" w Kołobrzegu.(abstrakt oryginalny)
EN
The aim of this dissertation is an attempt to analyse the meaning of competition in improving the spa services as exemplified by Rehabilitation and Holiday Centre "Holtur" in Kołobrzeg.(original abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
  • Politechnika Koszalińska
Bibliografia
  • http://www.jedlina.eu/, 12.05.2010.
  • http://www.sgurp.pl/Dokumenty/2006-03-24_opracowanie_czesc_i.pdf, 26.07.2013.
  • http://www.szczawno-jedlina.pl/pl/, 15.05.2010.
  • J.Ch. Holloway, Ch. Robinson, Marketing w turystyce, PWE, Warszawa 1997, s. 114
  • Ph. Kotler, Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner & Ska, Warszawa 1994, s. 49.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171258869

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.