PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 32 | 375--388
Tytuł artykułu

Facebook.com jako efektywne narzędzie komunikacji marketingowej

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Facebook.Com As An Effective Instrument Of Marketing Communication
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest ukazanie mediów społecznościowych jako instrumentu wykorzystywanego w komunikacji marketingowej dóbr i usług. W szczególności zaprezentowane zostaną wyniki badań empirycznych w zakresie oceny zachowań internautów wobec komunikatów promocyjnych docierających przez Facebook.com. Użytkownicy serwisu Facebook są podatni na dialog z marką i działania firm w tym serwisie społecznościowym (abstrakt oryginalny)
EN
The aim of the paper is presenting social media as effective instruments in marketing communication of products and services. In particular, the results of empirical research are presented, concerning the behavior of internet users towards the promotion messages sent via Facebook. com. Users of Facebook are receptive to dialogue with brand and promotion actions of the firms in this social medium (original abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
  • Politechnika Lubelska
  • Politechnika Lubelska
Bibliografia
  • A. Podlaski, Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media, Helion, Gliwice 2011, s. 7-8.
  • J. Prószyński, Słodko-gorzki Facebook, "Marketing w Praktyce" 2012, nr 4, s. 36-37.
  • D. Kaznowski, Nowy marketing, VFP Communications, Warszawa, 2008, s. 103.
  • J. Porter, Serwisy społecznościowe. Projektowanie, Helion, Gliwice 2009, s. 19.
  • M. Wiśniewski, M. Dzikiewicz, Like it or not, czyli jak zostać marketerem lubiącym Facebooka. Część 1, "Marketer+" 2011, nr 1, s. 72-73.
  • Miliard aktywnych uŜytkowników facebooka - automatyczne Lajki i promocja postów za opłatą, http://www.benchmark.pl/aktualnosci/fa cebook-miliard-uzytkownikow-automatycz nie-lubiplatna- promocja-wiadomosci.html (12.01.2012).
  • Ł Suma, Facebook. Daj się poznać, Helion, Gliwice 2010, s. 181-184.
  • B. Rak, 21 sposobów na pozyskanie fanów w serwisie Facebook, "Marketer+" 2012, nr 3, s. 62-67.
  • M. Wiśniewski, M. Dzikiewicz, Like it or not, czyli jak zostać market erem lubiącym Facebooka. Część II, "Marketer+" 2011, nr 3, s. 74-75.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171259979

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.