PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | Systemy wspomagania organizacji SWO 2013 | 155--169
Tytuł artykułu

Działalność przedsiębiorstw w mediach społecznościowych. Cele, korzyści, problemy

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedsiębiorstwa coraz częściej i w coraz szerszym zakresie podejmują działalność w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter. Działania podejmowane są dla realizacji różnorodnych celów, coraz bardziej zróżnicowanych i wyrafinowanych. Podejmując te działania przedsiębiorstwa spodziewają się uzyskania wielu korzyści. Czy rzeczywiście te korzyści są osiągane? A jeżeli tak, to czy możliwe jest ich ilościowe, mierzalne ujęcie? W przedstawionym opracowaniu podjęto próbę odpowiedzi na te pytania. (fragment tekstu)
Twórcy
  • Uniwersytet Warszawski
  • Uniwersytet Warszawski
Bibliografia
  • Badanie. Megapanel Społeczności, styczeń 2012 PBI/Gemius, http://panel.pbi.org.pl/megapanel.php (13.03.2012).
  • Biznes sięga do społeczności, Computerworld Polska (15.05.2012).
  • Blanchard O., Social Media ROI. Managing and measuring social media efforts in your organization, Que, Indianapolis 2011.
  • General Motors wycofuje budżet. Reklama na Facebooku się nie opłaca, "Gazeta Wyborcza", www.wyborcza.biz (16.05.2012).
  • Krótka historia rozwoju mediów społecznościowych, Socialpress.pl (19.08.2011).
  • Kubisiak P., Prokurat S., Sumara K., Krzycki M., Raport z badania: Polskie firmy w mediach społecznościowych, Harvard Business Review Polska, http://www.hbrp.pl/news.php?id=724&str=3 (12.04.2012).
  • Martyniuk D., Jar K., Suszek E., Raport z badania: Polskie firmy na Facebooku. Biznes społecznościowy - nowa era w komunikacji biznesowej, "Deloitte Polska" 2012, http://www.deloitte.com/assets/Dcom/Poland/Local%20Assets/Documents/Raporty,%20badania,%20rankingi/pl_Facebook_2012_PL.pdf (28.04.2012).
  • Moroz M., Źródła efektywności przekazu marketingowego w serwisach społecznościowych, http://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/36/id/777 (23.02.2012).
  • Mroziewicz J., Skuteczność działań prowadzonych przez przesiębiorstwa w mediach społecznościowych. Próby pomiaru, Wydział Nauk Ekonomicznych, Uniwersytet Warszawski, Warszawa 2012.
  • Piskorski M.J., Social strategies that work, Harvard Business Review, November 2011.
  • Powell G.R., Groves S.W., Dimos J., ROI of social media. How to improve the return on your social marketing investment, John Wiley and Sons, Singapore 2011.
  • Shih C., Era Facebooka, Helion, Gliwice 2012.
  • Sterne J., Social media metrics. How to measure and optimize your marketing investment, John Wiley and Sons, Hoboken 2010.
  • Treadaway C., Smith M., Godzina dziennie z Facebook marketingiem, Helion, Gliwice 2011.
  • Wzloty i upadki, czyli jak zmieniała się popularność portali społecznościowych, SocialPress.pl (02.08.2011).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171260127

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.