Czasopismo
2013
|
nr 149 La société de l'information : perspective européenne et globale : l'espace européen de l'information
|
188--199
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Rocznik
Strony
188--199
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
- Amin A., Thrift N.: Cultural-Economy and Cities. "Progress in Human Geography" 2007, Vol. 31, No. 2.
- Boyer R., Durand J.P.: L'après-fordisme. Alternative économique, Syros, Paris 1993.
- Brief for Poland, http://www.creativeclass.com/rfcgdb/articles/ Brief_116_B4P. pdf.
- Department for Culture, Media and Sport: Creative Industries Mapping Document 2001.
- Drucker P.: Społeczeństwo pokapitalistyczne. PWN, Warszawa 1999.
- Florida R.: Narodziny klasy kreatywnej oraz jej wpływ na przeobrażenia w charakterze pracy, wypoczynku, społeczeństwa i życia codziennego. Narodowe Centrum Kultury, Warszawa 2010.
- Florida R.: The Rise of the Creative Class. Basic Books, New York 2004.
- Landry Ch.: The Creative City: A Toolkit for Urban Innovators. Taylor & Francis 2012.
- Mincer J.: Investment in Human Capital and Personal Income Distribution. "Journal of Political Economy" 1958, Vol. 66.
- Pożycka A., Przygodzki Z.: Badanie potencjału kreatywnego Łodzi na tle wybranych miast Polski. Łódź 2012, http://www.kreatywna.lodz.pl/data/dataPublicator/ autor_patrycja_pozycka_red_zbigniew_przy.pdf (dostęp: 20.05.2013).
- Przygodzki Z., Tomaszewska A.: Metropolie jako środowisko tworzenia i wzrostu klasy kreatywnej na przykładzie Łódzkiego Obszaru Metropolitalnego. In: Łódzka metropolia. Problemy integracji gospodarczej. Red. A. Jewtuchowicz, M. Wójcik. Wydawnictwo Biblioteka, Łódź 2010.
- Sassen S.: Cities in a World Economy, Columbia University Press, New York 2003.
- Schultz T.W.: Investment in Human Capital. "The American Economic Review" 1961, Vol. 51(1).
- Schumpeter J.A.: The Theory of Economic Development: An Inquriy into Profits, Capital, Credit, Interests, and the Business Cycle. Harvard University Press, Cambridge 1912.
- Sokołowicz M.E. : Badania marketingowe w procesie ewaluacji strategii promocji miasta: studium rozpoznawalności logo i hasła "Łódź kreuje". maszynopis, Łódź 2013.
- Strategia zarządzania marką Łódź na lata 2010-2016, http://kreatywna.lodz. pl/data/dataPublicator/strategia_zarzadzania_marka_Łódź_na_lata.pdf, (dostęp: 20.05.2013).
- UNCTAD: Creative Economy Report 2010.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171260207