PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 31 | 365--374
Tytuł artykułu

Innowacyjne narzędzia w polskim handlu internetowym

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Innovative Tools in Polish E-Commerce
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Handel internetowy w Polsce jest jednym z dynamiczniej rozwijających się kanałów sprzedaży. Wzrastająca liczba sklepów internetowych wskazuje na duŜy potencjał sektora, co implikuje wzrost konkurencyjności, który następnie determinuje konieczność stosowania innowacyjnych rozwiązań, aby oferta została zauważona w turbulentnym otoczeniu. Przedsiębiorstwa sektora e-commerce wdrażają innowacje w każdym obszarze swojej działalności, nie tylko na platformie handlowej, ale także w strefie płatności, dostawy oraz marketingu.(abstrakt oryginalny)
EN
E-commerce in Poland is one of the most dynamically developing sales channels. The growing number of online shops shows huge potential for the sector. This increases the competitiveness and the need for innovative solutions so that the offer is noticed in the turbulent environment. E-commerce companies implement innovation in every area of their business, not only on the trading platform, but also in the area of payment, delivery and marketing.(original abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
  • Politechnika Łódzka
Bibliografia
  • C. Olszak, E. Ziemba, Strategie i modele gospodarki elektronicznej, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2007, s. 97.
  • Internet Standard, Europejski rynek e-commerce w 2016 wzrośnie do 171 mld euro, http://www.internetstandard.pl/news/380733/Europejski.rynek.ecommerce.w.2016. wzrosnie.do.171.mld.euro.html (12.02.2013).
  • Co czwarty Polak robi zakupy przez Internet, http://www.egospodarka.pl/66287,Co-czwarty- Polak-robi-zakupy-przez-Internet,1,39,1.html (23.02.2013).
  • W. Spruch, Strategia postępu technicznego, PWN, Warszawa 1976, s. 37.
  • Ch. Freeman, The economist of industrial innovation, F. Piner, London 1982, s. 7.
  • Innowacje w modelach działalności przedsiębiorstw, red. W. Janasz, Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2003, s. 53.
  • Statystyki zakupów grupowych GoDealla, http://www.godealla.pl/statystyki (28.02.2013).
  • M. Zirk-Sadowski, Wprowadzenie do filozofii prawa, Wolters Kluwer business, Warszawa 2011, s. 91.
  • ---
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171260713

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.