PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 30 | 331--340
Tytuł artykułu

Ocena działalności promocyjnej Kołobrzegu w 2012 roku

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Evaluation of Kołobrzeg Promotional Activities in 2012.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie wyników badań prowadzonych w latach 2011-2014 na temat efektywności działań promocyjnych miasta Kołobrzeg. Zaprezentowano także wykonanie planu promocji miasta Kołobrzeg na rok 2012, jako miasta pobytowego jednej z piłkarskich drużyn biorących udział w UEFA Euro 2012.(abstrakt oryginalny)
EN
The objective of the paper is to present researches being conducted over four years from 2011 to 2014 on the effectiveness of promotional activities of the city of Kołobrzeg. The paper presents the implementation of the plan to promote the city in 2012, as a team base camp for one of the football teams taking part in the UEFA Euro 2012.(original abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
  • Politechnika Koszalińska
Bibliografia
  • A. Pawlicz, Promocja produktu turystycznego. Turystyka miejska, Difin, Warszawa 2008,s.35.
  • E. Dłubakowska-Puzio, Koncepcja wykorzystania ambient marketingu do promocji Kołobrzegu podczas UEFA Euro 2012, w: Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty.Strategie marketingowe miast i regionów, red. G. Rosa, A. Smalec, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu nr 23, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 709, Wyd.Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2012, s. 425-435.
  • Ekwiwalent reklamowy (AVE) - wskaźnik wyrażający ilość pieniędzy, jaką należałoby wydać na publikację lub emisję danego przekazu, gdyby był on reklamą. Jest stosowany jako indeks oceny efektywności działań PR. Jego wysokość jest wyliczana na podstawie cennika reklamowego gazety, stacji radiowej lub telewizyjnej, w jakiej dany przekaz się pojawił,uwzględniając powierzchnię artykułu lub czas trwania ekspozycji w programie.
  • Marketing wirusowy, http://socialpress.pl/strony/marketing-wirusowy.
  • A. Pawlicz, Promocja produktu..., s. 39.
  • Cepit Kołobrzeg, http://klimatycznykolobrzeg.pl/.
  • A. Pawlicz, Promocja produktu..., s.103.
  • Cepit Kołobrzeg, http://klimatycznykolobrzeg.pl/.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171260945

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.