PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 23 | 107--116
Tytuł artykułu

Potencjał obiektów hotelarskich w organizowaniu spotkań biznesowych w przestrzeni miejskiej- wprowadzenie do problematyki

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Potential of Hotel Objects in The Organization of Business Meetings in the Urban Space -the Introduction to Problems.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celami większości podróży biznesowych (turystyka biznesowa) jest przestrzeń miejska. Hotele, centra konferencyjne i uniwersytety są to najlepsze miejsca dla turystyki biznesowej. Do atrybutów dobrych hotelowych organizacji konferencji i spotkań zalicza się wysoką jakość zakwaterowania, zaplecze konferencyjne, profesjonalny personel, konkurencyjne ceny usług, dobry dojazd, duŜy parking, bezpieczeństwo w hotelu.(abstrakt oryginalny)
EN
The purposes of the most of business journeys (the business tourism) is the urban space. Hotels, conference centers and universities are the best places for business tourism. Attributes of a good hotel organizing conferences and meetings are: high quality accommodation, conference facilities, professional personnel, competitive prices of services, good access, large car park and safety in the hotel.(original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • Z. Bugaj, Kongresy i konferencje na świecie w 2006 roku, "Hospitality", grudzień 2007,s.15-22.
  • M. Sidorkiewicz, Turystyka biznesowa, Difin, Warszawa 2011, s. 22-24.
  • A. Pawlicz, Promocja produktu turystycznego. Turystyka miejska, Difin, Warszawa 2008,s.27-33.
  • K. Kłębek, Turystyka biznesowa w Polsce, http://wtir.awf.krakow.pl/pdf/studenci/strony_st/projekty/branzowe/2010%20Klebek%20Karolina%20Turystyka%20biznesowa%20w %20Polsce.pdf (4.04.2012).
  • Turystyka, red. W. Kurek, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2007, s. 300-309.
  • Hotelarstwo. Usługi - eksploatacja - zarządzanie, red. A. Panasiuk, D. Szostak, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2008, s.339-345.
  • Podstawy marketingu. Problemy na dziś i na jutro, red. J. Perenc. Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2008, s. 242-243
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171261391

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.